.

Beantwoord

nanosimkaart aanvragen

  • 22 November 2012
  • 5 reacties
  • 715 Bekeken

Ik zojuist mijn startpakket van simyo ontvangen.
Maar ik heb een nano-simkaart nodig, en ik had gelezen op http://www.simyo.nl/nanosim/aanvragen dat je de nano-simkaart kon aanvragen nadat je je startpakket had ontvangen.
Nu heb ik mijn startpakket en zou ik graag een nano-simkaart willen aanvragen, maar er wordt gevraagd naar mijn 06-nummer.
Moet ik hier mijn eigen 06-nummer invoeren of mijn tijdelijkje 06-nummer, wat ik van simyo heb gekregen? (ik heb gekozen voor nummerbehoud)
Mijn eigen nummer is nog niet overgezet, dat gebeurd pas op 27 november.

Alvast bedankt, Jolijn
icon

Beste antwoord door Wayne 23 November 2012, 13:17

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Jolijn11,

Je mag bij het aanvragen van een nanosim het tijdelijk simyo nummer opgeven. Zou je het even kunnen laten weten als je de nanosim hebt aangevraagd?
Welkom op het forum Jolijn11,

Je mag bij het aanvragen van een nanosim het tijdelijk simyo nummer opgeven. Zou je het even kunnen laten weten als je de nanosim hebt aangevraagd?


Bedankt voor uw reactie,

Ik heb gisteren een nanosimkaart aangevraagd met mijn eigen (behouden nummer).
Ik had namelijk op het forum iemand gevonden die met hetzelfde probleem zat. https://forum.simyo.nl/simkaart-86/nano-sim-kaart-aanvragen-welk-nummer-7060/
Hij/zij kreeg van een ander te horen dat je je eigen (behouden) nummer moest opgeven inplaats van je tijdelijke nummer van simyo, en dat dat bij die persoon werkte.
Dus dat heb ik gisteren gedaan.
Als dat toch niet de bedoeling was, of als de aanvraag niet is aangekomen zal ik opnieuw een aanvraag doen maar dan met het tijdelijke nummer van simyo.

Ik hoop gauw wat van u te horen,

Jolijn
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Jolijn11,

Als je telefoonnummer nog niet is over gezet, kunnen we je enkel via je tijdelijke telefoonnummer vinden. Je moet daarom je tijdelijke nummer opgeven.

Groetjes,

Alex
Hoi Jolijn11,

Als je telefoonnummer nog niet is over gezet, kunnen we je enkel via je tijdelijke telefoonnummer vinden. Je moet daarom je tijdelijke nummer opgeven.

Groetjes,

Alex


Ik heb gisteren een nano-simkaart aangevraagd met mijn tijdelijke nummer.
Hebben jullie deze aanvraag ontvangen? En kan ik mijn nano-simkaart dus binnenkort verwachten?
Ik hoop het!

Jolijn

ps. vandaag is mijn eigen (behouden) nummer overgezet.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Jolijn11,

De aanvraag is ontvangen. De nano simkaart is ook al geactiveerd zie ik. Mocht het nog niet werken, verneem ik dat graag.

Groetjes,

Alex

Reageer