.

Beantwoord

Absurd hoge kosten door veel mb gebruik buiten de bundel

  • 21 April 2014
  • 1 reactie
  • 478 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum, sinds vrijdagavond avond ben ik geblokkeerd, in de ochtend is er blijkbaar 10 keer een upload geweest op mijn toestel a 8,85 euro.
Ik heb nu een internet verbruik buiten de bundel staan van 86 euro!!!!!! dat is even schrikken zeg. Dat terwijl ik 1000 mb tot mijn beschikking heb.
Ik heb als de bliksem het geld overgemaakt aan simyo om mijn nummer zo te laten deblokkeren. Maar dat zal niet eerder dan dinsdag 22 april worden, gezien de paasdagen.
Ik baal hier enorm van en ben het hier totaal niet mee eens. Bij mijn oude provider kom ik een plafond instellen. Mijn dochter zit ook bij Simyo, ze gaat af en toe iets over het mb verbruik heen. Ik heb per mail een aanvraag gedaan bij Simyo wat het kost om mijn 2 contracten vroegtijdig af te kopen. Wij zijn nu 8 maanden klant bij Simyo.

Ik heb diverse berichten gepost op het forum, maar ik krijg geen reactie vanuit Simyo.
Ik hoop op een goede en nette afhandeling van deze enorme tegenvaller. Vind dit echt niet normaal.

groet Francis
icon

Beste antwoord door Dries 22 April 2014, 12:00

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

1 reactie

Reputatie 2
Badge +6
Hoi FrancisKH,

Het is niet de bedoeling dat je dezelfde vraag op meerdere plaatsen op het forum plaatst. Dat heb ik in dit topic aangegeven. Om deze reden sluit ik dit topic. Je kunt reageren in het doorverwezen topic 🙂