.

Beantwoord

Door verkeerde geboortedatum telefoon niet geleverd, wat nu?

  • 23 May 2024
  • 2 reacties
  • 33 Bekeken

Goedendag.

Ik heb mijn abonnement verlengt met daarbij een nieuw toestel. Nu wouden ze gisteren mijn telefoon leveren maar bleek mijn geboorte datum op id niet te kloppen met gegevens symio.

16-8-XXXX staat bij symio als 16-7-XXXX

Bezorger alles tot bankpas, rijbewijs etc aan toe maar hij gaf de telefoon niet af.

Mail gestuurd naar klantenservice@symio.nl maar krijg bericht van Gmail dat deze niet afgeleverd kan worden.

Hoe kan ik dit oplossen??

Moderator: Persoonlijke gegevens verwijderd.

icon

Beste antwoord door Seren 24 May 2024, 10:34

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Mail gestuurd naar klantenservice@symio.nl maar krijg bericht van Gmail dat deze niet afgeleverd kan worden.

Symio? Ik zou daar die “y” en "i” even van plek laten wisselen. Dan zou het beter werken.

Echter heb je nu toch al via het forum een topic geopend. Een moderator (= Simyo medewerker) komt vandaag langs in dit topic en vraagt dan waarschijnlijk of je hem/haar een privébericht kunt sturen.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Willem Jabben,

Bedankt voor je bericht. Het toestel kon inderdaad niet geleverd worden omdat de geboortedatum niet overeenkwam met onze gegevens. Dit wordt gedaan vanwege veiligheidsredenen.

Je kunt een e-mail sturen naar ons met een kopie van je ID waarop de juiste geboortedatum staat. Licht in deze e-mail ook kort toe wat de situatie is zodat het sneller afgehandeld kan worden. Het juiste e-mailadres hiervoor is klantenservice@simyo.nl. Voor je eigen veiligheid raad ik je aan om gebruik te maken van de KopieID-app van de Rijksoverheid. Wij zullen dan je geboortedatum zo snel mogelijk aanpassen. Zodra dit is gebeurd, kun je een nieuw toestel bestellen en een afspraak inplannen.

Tot slot wil ik je adviseren om in de toekomst geen persoonlijke gegevens te delen op een openbaar forum, omdat dit onveilig is. Daarom heb ik een deel van je persoonlijke gegevens verwijderd uit jouw topic. 

Groetjes,
Seren

Reageer