Skip to main content
Vraag

SPOED, SPOED, SPOED !!!!!!!!!!!!! Nieuwe Nummerbehoud. Graag contact.

• September 19, 2026
  • 2 reacties
  • 13 Bekeken

Beste heer, mevrouw,

Ik heb dringend hulp nodig.

Ik stap over met nummerbehoud naar jullie maar heb gisteravond ontdek

dat het al maandag a.s. 21 september ingeplant is.

Het zou aanvankelijk volgend maand 20 oktober gebeuren, maar omdat ik eerder mocht overstappen heb ik gisteren gebeld met een medewerkster en nog nadrukkelijk gezegd dat het niet direct hoeft, maar desnoods na een week omdat er nog administratie afgehandeld moet worden. Echter, in de avonduren ontving ik eerst een automatisch bericht van Simyo dat het nummerbehoud geregeld is en dat dit maandag a.s. 21 september gebeurd. Daarna het bericht van Vodafone dat mijn abonnement beëindigd wordt met vermelding dat er kosten eraan zijn gebonden en dat ik met dubbele kosten te maken krijgt.

Ik wil middels dit bericht dringen verzoeken of het als nog voor een paar dagen geannuleerd kan worden desnoods maandag 28 september, want dat zou een betere datum geweest zijn dan maandag aanstaande. 

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben, en hoop spoedig bericht van u te mogen ontvangen hierover.

Met vriendelijke groet,

Roberto5

2 reacties

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum Expert
  • September 19, 2026

Gezien de prioriteit zou ik ASAP via Whatsapp deze vraag nogmaals stellen (tot 17:00 bereikbaar). In het weekend zijn er geen moderatoren op het forum actief, dus die zullen dit pas op 21 september gaan lezen. En op 21 september zijn ze te waarschijnlijk te laat op nog te reageren.

• auteur
  • Beginner
  • September 19, 2026

Oke Groentjuh,

Bedankt !

Ik heb ook een mail verzonden naar klantenservice.

Groetjes.