Skip to main content
antwoord

Smartwatch dual sim

• November 26, 2025
  • 14 reacties
  • 83 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo,

De vraag over wanneer Simyo ondersteuning gaat bieden, heb ik hier meermaals voorbij zien komen.

Los van dat daar geen duidelijkheid over gegeven kan worden wanneer dit gebeurt, zou men dan op z'n minst aan kunnen geven of dit door Simyo wel serieus overwogen wordt?

Beste antwoord door bartvz1981

Als dit belangrijk is zou ik dat doen. Aan de andere kant weet je nooit wat er komt,

Het data plafond is ook zoiets waar jaren om gevraagd werd, En plotseling was het er. 

Toch vind ik het dataplaffond een stuk minder belangrijk, temeer omdat je gewoon in de instellingen van je telefoon dit zo kunt instellen dat bij een bepaald limiet de data automatisch wordt uitgeschakeld.. Dit is iets waar wij als consument niets aan kunnen veranderen. 

14 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • November 26, 2025

Hier krijg je echt geen antwoord op waar je iets aan hebt. Het staat op de Wall of Change, en het komt als het komt.

Of dat betekent dat het serieus overwogen wordt weet niemand hier.

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Helper
  • November 26, 2025

Hier krijg je echt geen antwoord op waar je iets aan hebt. Het staat op de Wall of Change, en het komt als het komt.

Of dat betekent dat het serieus overwogen wordt weet niemand hier.

Ok iig Bedankt voor je antwoord. Ik zou er graag 5 euro per maand voor overhebben, en ik denk meer mensen. Maar goed, als het te lang gaat duren, moeten we helaas wel overstappen naar een provider die het wel aanbiedt.

Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • November 26, 2025

Als dit belangrijk is zou ik dat doen. Aan de andere kant weet je nooit wat er komt,

Het data plafond is ook zoiets waar jaren om gevraagd werd, En plotseling was het er. 

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Helper
  • antwoord
  • November 26, 2025

Toch vind ik het dataplaffond een stuk minder belangrijk, temeer omdat je gewoon in de instellingen van je telefoon dit zo kunt instellen dat bij een bepaald limiet de data automatisch wordt uitgeschakeld.. Dit is iets waar wij als consument niets aan kunnen veranderen. 

JanD
  • Forum Expert
  • November 26, 2025

KPN, de moeder van Simyo biedt dat wel aan ​@bartvz1981 

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Helper
  • November 26, 2025

KPN, de moeder van Simyo biedt dat wel aan ​@bartvz1981 

@JanD 

Bedankt voor de tip, ik had het ook gezien bij Odido en Vodafone. Zo te zien zijn alleen de virtuele providers nog niet zover dat ze het kunnen aanbieden.

Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • November 26, 2025

Dat is niet correct. Alleen bij Android toestellen kun je dat instellen, maar bij Apple is dat niet mogelijk. De reden zit diep verstopt in het ontwerp van iOS. 

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Helper
  • November 27, 2025

Dat is niet correct. Alleen bij Android toestellen kun je dat instellen, maar bij Apple is dat niet mogelijk. De reden zit diep verstopt in het ontwerp van iOS. 

@wimj12 Ah sorry dat wist ik niet, ik zit zelf op Android en ging ervanuit dat dit ook mogelijk was op IOS.

Tessanne
Moderator
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • November 27, 2025

Hoi ​@bartvz1981

Voor zo ver ik weet zijn we hier op dit moment niet mee bezig inderdaad.

Ook dit kan ik achter de schermen wel weer een zetje geven, maar ik denk niet dat de kans groot is dat dit binnenkort wordt opgepakt. 

Groetjes, 

Tessanne  

Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • November 27, 2025

IOS apps kunnen niet goed buiten hun eigen ongeving zaken aanpassen.

Dat is heel handig tegen virussen, maar in dit geval lastig.

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Helper
  • November 27, 2025

Hoi ​@bartvz1981

Voor zo ver ik weet zijn we hier op dit moment niet mee bezig inderdaad.

Ook dit kan ik achter de schermen wel weer een zetje geven, maar ik denk niet dat de kans groot is dat dit binnenkort wordt opgepakt. 

Groetjes, 

Tessanne  

@Tessanne Het is uitermate spijtig om te vernemen. Aangezien ik werkzaam ben in een omgeving waar het gebruik van mobiele telefoons niet is toegestaan op de werkvloer, zou een smartwatch een uitstekende oplossing zijn om toch bereikbaar te blijven. Helaas zal ik nu genoodzaakt zijn om naar een alternatief te zoeken. Dank u voor uw reactie !

Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • November 27, 2025

Een beetje off-topic, maar als een mobiele telefoon niet is toegestaan is een smart-watch, zeker met een Sim dan wel toegestaan?

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Helper
  • November 27, 2025

Een beetje off-topic, maar als een mobiele telefoon niet is toegestaan is een smart-watch, zeker met een Sim dan wel toegestaan?

@wimj12 Ja, om de simpele reden dat wij geen smartwatches behandelen en telefoons wel. Dus dan kan daar ook geen verwarring over ontstaan ivm diefstal en dergelijke. 

Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • November 27, 2025

Ik snap hem. Ik vermoed dat je bij GSM reparatie o.i.d. werkt,

Ik heb vroeger voor defensie gewerkt, en daar was alles met een antenne een no-go.