Skip to main content
Vraag

simyaardag geactiveerd maand te vroeg

• August 1, 2026
  • 4 reacties
  • 9 Bekeken

simyaardag geactiveerd, zou volgende maand ingaan maar tot mijn grote verbazing gaat het de huidige maand al in, wat kan ik hier nog aan doen, heb dus verkeerde informatie gekregen bij ontvangen van de simyaardag mail, daarin stond echt dat als je de simyaardag activeert deze op de eerste van de volgende maand zou in gaan

4 reacties

JanD
  • August 1, 2026

Beste ​@Muijsert , op welke datum heb je die mail gehad? Gedateerd op de 31e, dan klopt het precies.

• auteur
  • Beginner
  • August 1, 2026

Mail heb ik ergens verleden jaar gehad, daarin stond dat ik de simyaardag binnen 12 maanden moest activeren en dat na activatie de extra 3GB de volgende maand zouden in gaan vanaf de éérste van die maand voor de duur van één maand, dus vandaag 1 augustus geactiveerd , in de veronderstelling dat deze in zou gaan 1 September, maar het werd er meteen bijgeschreven voor de maand augustus

JanD
  • August 1, 2026

Beste ​@Muijsert een Simyaardagcadeau gaat altijd meteen in op het moment van activatie.

Het verstandigste is om dit op de1e van een maand te dienen dan heb je er het langste profijt van.

Stel dat je het op 30 juli had geactiveerd,  dan had je er maar 2 dagen profijt van gehad.

Mijn 1e reactie derhalve onjuist, sorry daarvoor,  een simyaardagcadeau werkt iedere dag, niet alleen per de1e, maar wel het verstandigste om per de 1e te activeren om eerder genoemde reden.

• auteur
  • Beginner
  • August 1, 2026

Ben blijkbaar niet de enige die hier dus niets aan heeft 

Zie onder heeft precies het zelfde probleem met dit “cadeau”

“Quote:

Ik kreeg een mail met daarin 3GB en de zin “ Op de 1e dag van de volgende maand staat het cadeautje voor je klaar in het Overzicht van Mijn Simyo en de app.” Dus ik activeerde het vandaag in de veronderstelling dat die 3 GB vanaf 1 juni gelden, maar nu bleek het meteen in te gaan en dus alleen voor de laatste tien dagen van mei. Dan heb ik er niks aan. Kan ik de activering nog ongedaan maken? Ik vind het nogal flauw dit.”