.

Beantwoord

NL-Alert n.a.v. storm Eunice wel/niet ontvangen?

  • 18 February 2022
  • 6 reacties
  • 56 Bekeken

Reputatie 7

Vanmiddag werd om 17:12 uur een NL Alert verstuurd vanwege storm Eunice en de hieraan verbonden gevaren. Althans de NL alert werd wel verzonden, maar niet door mij en mijn kinderen, allen bij Simyo, ontvangen. Mijn vrouw, bij Vodafone, kreeg de NL alert wel.

Hebben jullie de melding wel/niet ontvangen?

icon

Beste antwoord door Groentjuh 20 February 2022, 22:43

Bekijk originele reactie

6 reacties

Ik heb Simyo niet altijd in gebruik, meer vanuit voorzichtig zijn met mijn sim only nummer. Dus via Simyo geen alert maar wel via de budget aanbieder, Youfone.

Reputatie 7
Badge +6

Drie maal ontvangen twee maal sim only en één maal prepaid

(Allen simyo)

staat het wel ingesteld bij jullie?

Heb die NL-Alert gisteren ontvangen. Was op het werk. En gelukkig heelhuids thuis gekomen.

Reputatie 7

Oh? Wat ‘grappig’. Wij waren gisteren wel vertrokken, veel wind mee, erg zuinig gereden, voor een weekendje weg in Drenthe. Zou het regio-gebonden zijn? Aan de andere kant mijn vrouw kreeg wel de NL-Alert met haar Vodafone aansluiting nadat we aangekomen waren.

Ja, ik heb Noodmeldingen wel aanstaan in mijn iOS.

Reputatie 7
Badge +9

Ja, ik heb hem ook ontvangen. Gelijk mijn oortjes uitgetrokken (Welke idiot bij Samsung heeft bedacht ook op een headset met maximaal volume die waarschuwingstoon te laten klinken mogen ze wel eens 1 uur daarmee confronteren...)

Ja, de NL-alert was regio gebonden.

Reputatie 7

Bedankt @Groentjuh , dat is waar ook. Niet zo erg lang geleden had ik exact hetzelfde. Nu weet ik het weer.

Als ik de kaart goed bekijk, zitten wij in Drenthe nagenoeg op de scheidslijn. Mijn vrouw maakte met haar Vodafone aansluiting waarschijnlijk gebruik van een andere paal dan ik met mijn kinderen via Simyo.

Reageer