.

Beantwoord

Klopt het dat je niet gebeld kan worden als je beltegoed €0,00 is?

  • 8 August 2021
  • 4 reacties
  • 304 Bekeken

hoi, 

 

Als het tegoed op de prepaid kaart van mijn dochter op 0,- euro staat kan ik haar ook niet meer bellen. Dat zij niet kan bellen lijkt me logisch (ik hoop wel 112) maar vindt het vreemd dat ik haar niet kan bellen. 

De kiestoon gaat wel lang over maar dan krijg ik de melding dat om administratieve reden …….  

 

Groet,

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Daisy 9 August 2021, 13:41

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Nootje,

 

Goed dat je contact opneemt! Je zou haar namelijk ten allen tijden wel moeten kunnen bereiken ondanks dat haar beltegoed €0 is, is het nummer waar je mee geregistreerd bent op het forum het nummer waar het omgaat? Daar zie ik namelijk geen gekke dingen. Anders ontvang ik graag even een privéberichtje met het nummer waar het omgaat, dan kijk ik mee!

 

Groetjes,

Daisy

Hoi Daisy, 

Vreemd dat het niet gaat, ik heb het zowel bij mijn beide dochters aan de hand. 

In beide gevallen wilde ik de dames bellen en kreeg ik dezelfde melding. telefoon gaat wel over maar vervolgens komt het bericht dat het nummer om administratieve redenen is afgesloten. 

Het nummer waarmee ik dit bericht had verstuurd is inderdaad 1 van de nummers waar het over gaat. 

Ik zie even niet hou ik je een privé berichtje zou kunnen sturen. 

 

Groetjes, 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Daisy,

Ik zie even niet hou ik je een privé berichtje zou kunnen sturen. 

 

Via deze link kun je Daisy een privébericht sturen. Lukt het op deze manier om Daisy een privébericht te sturen?

Reputatie 7
Badge +6

Bedankt voor je hulp Groentjuh!

Reageer