.

Beantwoord

Mijn MB's gaan heel snel op, kan ik een grotere bundel krijgen?

  • 18 December 2021
  • 4 reacties
  • 90 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 53 reacties

Ik betaal 11 euro voor onbeperkt bellen en 2 MB  is er een mogelijkheid op 3 MB en onbeperkt bellen Mijn budsjet is niet hoog als oudere en meer heb ik niet nodig en nu wil ik een weekje weg en is het wienig , ik heb nu 5 bijgekocht omdat op onverklaarbare wijze me MB bijna op was '

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 19 December 2021, 11:31

Bekijk originele reactie

4 reacties

@pluis Het is iets duurder, maar als je 1 stapje hogere data bundel neemt betaal je 3 euro per maand meer en krijg je 3 plus 3 in totaal dus 6 Gb per maand ivm een actie, heb je KPN thuis krijg je zelfs 12 GB totaal omdat het verdubbelt word.

Let wel op, als je het aanpast, het gaat pas per volgende periode in.

Ik betaal 11 euro voor onbeperkt bellen en 2 MB  is er een mogelijkheid op 3 MB en onbeperkt bellen

@pluis zoals ik je verhaal begrijp heb je een bestaand abonnement, 2GB en onbeperkt bellen. Dit kun je maandelijks aanpassen op jouw Mijn Simyo. Is er een voor jou betere MB bundel dan is de bundel die je kiest in december actief in januari. 

Mijn budsjet is niet hoog als oudere en meer heb ik niet nodig en nu wil ik een weekje weg en is het wienig , ik heb nu 5 bijgekocht omdat op onverklaarbare wijze me MB bijna op was '

 

Je hebt 500 MB bijgekocht die is geldig zolang deze maand nog duurt.

Wat betreft het dataverbruik heeft Simyo ditdit handige blog boordevol met tips.. Controleer dus in je telefoon wat voor extra datagebruik heeft gezorgd via (merk en type telefoon?) instellingen gegevensgebruik en of een datameter app. (my data manager). 

@Doornekamp33 de Simyo December Deals zijn actiebundels voor nieuwe klanten. Bij een wijziging vervallen de gunstige actietarieven.  Er zijn ook andere voorwaarden. 

 

Reputatie 7
Badge +9

de Simyo December Deals zijn actiebundels voor nieuwe klanten. Bij een wijziging vervallen de gunstige actietarieven.  Er zijn ook andere voorwaarden.

De December Deals kun je prima ook als bestaande klant nemen. Het enige waar je rekening mee moet houden is dat je niet meer terug kan naar een vorige bundel, die je had als die bundel niet meer aangeboden wordt.

U heeft aan onbeperkt bellen en 2GB internet voor 11 euro te hebben. Dat zijn huidige bundels; Geen actiebundels. Ik zou inderdaad aanraden om over te stappen naar onbeperkt bellen en 3 + 3 GB voor 14 euro per maand. Als u dat tussen 20-12-2021 en 31-12-2021 doet, dan heeft u vanaf 01-01-2022 6GB data per maand. Als u dat tussen 01-01-2022 en 16-01-2022 doet, dan heeft u vanaf 01-02-2022 6GB per maand. Na 16-01-2022 is deze 3 + 3GB actie mogelijk niet meer verkrijgbaar.

Reputatie 5
Badge +2

@pluis 

Goed dat je dit even checkt! Onze Forum Experts hebben je de nodige uitleg en tips al gegeven zie ik, maar als je wil dat ik even met je meekijk naar het verbruik, dan mag je mij een privé bericht sturen via deze link.

Wellicht kunnen we een beetje achterhalen waardoor dat komt. Ik zou je ook nog 1000 mb cadeau kunnen geven voor deze maand :) Het is ten slotte de Kerstmaand!

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,

Veerle

Reageer