Skip to main content
antwoord

ik wil mijn telefoonnummer wijzigen

• October 28, 2025
  • 4 reacties
  • 26 Bekeken

Hoe kan ik zo snel mogelijk mijn telefoonnummer wijzigen?

Beste antwoord door Tessanne

Hoi ​@Suleica2025,

Welkom op het Simyo forum en bedankt voor het openen van dit topic! 

Goed dat je contact opneemt. Om een nieuw nummer aan te vragen, kun je mailen naar klantenservice@simyo.nl met de reden waarom je een nieuw nummer wilt en of je akkoord gaat met de kosten. De kosten voor een nieuw telefoonnummer zijn € 5,-. Deze kosten worden in rekening gebracht op je factuur. Je kunt dit ook telefonisch of via WhatsApp regelen of je kan mij een privébericht sturen hier op het forum, wat voor jou de snelste optie is. Per e-mail ontvang je dan het nieuwe telefoonnummer. De pin en puk code blijven ongewijzigd en je kunt dezelfde simkaart blijven gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben of hulp nodig hebben, laat het gerust weten!

Bedankt ​@JanD voor de hulp! 

Groetjes, 

Tessanne 

4 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • October 28, 2025

Beste ​@Suleica2025 even via de bekende kanalen contact opnemen met Simyo, zie onderstaande link voor de mogelijkheden:

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

Succes

Tessanne
Moderator
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • antwoord
  • October 28, 2025

Hoi ​@Suleica2025,

Welkom op het Simyo forum en bedankt voor het openen van dit topic! 

Goed dat je contact opneemt. Om een nieuw nummer aan te vragen, kun je mailen naar klantenservice@simyo.nl met de reden waarom je een nieuw nummer wilt en of je akkoord gaat met de kosten. De kosten voor een nieuw telefoonnummer zijn € 5,-. Deze kosten worden in rekening gebracht op je factuur. Je kunt dit ook telefonisch of via WhatsApp regelen of je kan mij een privébericht sturen hier op het forum, wat voor jou de snelste optie is. Per e-mail ontvang je dan het nieuwe telefoonnummer. De pin en puk code blijven ongewijzigd en je kunt dezelfde simkaart blijven gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben of hulp nodig hebben, laat het gerust weten!

Bedankt ​@JanD voor de hulp! 

Groetjes, 

Tessanne 

• auteur
  • Beginner
  • October 30, 2025

Beste Tessanne,

Dank voor je reactie. Ik wil dit nummer wijzigen omdat er iemand is die dit nummer belt en mij lastig valt. Zolang hij mijn huidige nummer heeft, zal hij blijven bellen.

Ik ga akkoord met de kosten van € 5,00 voor het wijzigen van het nummer.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Suleica 

Tessanne
Moderator
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • October 30, 2025

Hi ​@Suleica2025 , 

Bedankt voor je reactie! Wat naar dat je wordt lastig gevallen.

Ik heb je een privéberichtje gestuurd om dit in orde te maken. 

Groetjes,

Tessanne