Beantwoord

Ik ben per ongeluk over mijn databundel heen gegaan. kunnen jullie mij helpen?

  • 29 september 2019
  • 9 reacties
  • 452 Bekeken

Hallo Simyo

Vanmiddag keek ik een paar video's op youtube. Na een halfuur ben ik er achter gekomen dat mijn data nog aanstond, in plaats van de gratis wifi van thuis. Ik ben nu 380 m'n over mijn bundel geen gegaan en moet 57€ kosten betalen. Is het mogelijk om een vergoeding te krijgen voor deze domme fout?
icon

Beste antwoord door Daisy 30 september 2019, 11:20

Hoi Siemen,

Super balen dat deze kleine fout je zoveel geld kost, ik ga je een privé berichtje sturen en dan hoop ik dat we er samen uitkomen😊.

Groetjes,
Daisy
Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hoi Siemen,

Super balen dat deze kleine fout je zoveel geld kost, ik ga je een privé berichtje sturen en dan hoop ik dat we er samen uitkomen😊.

Groetjes,
Daisy
Badge +1
ik ga je een privé berichtje sturen en dan hoop ik dat we er samen uitkomen😊.

Groetjes,
Daisy


Kunnen jullie dit niet gewoon structureel oplossen / voorkomen? 😉
Reputatie 6
Badge +4
Hoi XTF,

Dit zou bijvoorbeeld te voorkomen zijn met een dataplafond, jammer genoeg heeft Simyo dit (nog) niet.

Groetjes,
Daisy
Badge +1
En/of iets minder absurde buiten-bundel prijzen. 😉
Reputatie 5
Badge +3
Hoi XTF,

Ik denk dat het een kwestie van tijd is... Tot dan zul je het moeten doen met de mogelijkheden die je hebt bij ons en dat zijn er genoeg! 😉

Groetjes,
Bas
Badge +1
Het is jammer dat het allemaal zo lang moet duren.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi XTF,

Zo gaat dat nou eenmaal. Als alles in het leven zo makkelijk was als een druk op de knop... 😉

Groetjes,
Bas
Badge +1
Het is geen rocket science toch? Hoeveel jaren zijn er voor zoiets nodig?
Reputatie 7
Badge +10
Hi XTF,

Ik ben bang dat dit in elk geval niet deze week nog anders zal zijn. Ik snap dat dat frustrerend is. Het is puur een kwestie van afwachten en aankijken.

Is er iets anders waarmee ik jou kan helpen?

Groetjes,
Jihane

Reageer