Beste medewerker van Simyo.Â
Vandaag werden wij opgeschrikt door een mail mbt hele hoge kosten voor verbruik buiten bundel voor een bedrag van maar liefst 632,29 euro.. Blijkbaar is dit ontstaan doordat onze zoon op 31.08 rond 10.00 uur in de auto iets heeft gedownload. Dit is in een tijd van een half uur gedaan en daarom hebben we geen waarschuwing gezien over dit hoge verbruik. Als we die waarschuwing gezien hadden, dan waren we zeker hier mee gestopt.Â
Het vreemde is dat er nu nog steeds 8,32 GB beschikbaar is. Hoe kan het dat er dan toch nog zoveel beschikbaar is en we extra kosten krijgen voor verbruik buiten de bundel?
Op uw site lazen dat het nu ook mogelijk is om een dataplafond in te stellen. Dit hebben we nu gelijk gedaan om zulke ellende in de toekomst te voorkomen.Â
Gezien de eerdere positieve ervaringen met Simyo mbt het tarief waren we van plan om ook met de andere leden van ons huishouden over te stappen, maar door deze ervaringen zitten we hierover te twijfelen omdat het dan toch nog heel duur uit kan vallen. Bij onze huidige abonnementen wordt de snelheid wel verlaagd als de bundel verbruikt is, maar dan krijg je geen extra kosten.
We hopen en vertrouwen dat u iets voor ons kunt betekenen en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
Met vriendelijke groet,
André