.

Beantwoord

Hoe kan ik nummerbehoud aanvragen zonder sms'je?

  • 2 January 2020
  • 5 reacties
  • 876 Bekeken

Goede dag.Ik probeer nummerbehoud aan te vragen voor mijn telefoonnummer naar Simyo,
Ik heb MIJN SIMYO onder het kopje Simkaart willen regelen. Ik ontvang keurig een sms op mijn te behouden nummer, dat ik moet beantwoorden met de code naar een +3197008101028 nummer. Volgens de huidige provider (Vodafone) kan ik geen sms verzenden naar dat vreemde nummer.
Hoe is dit op te lossen ? Is er een site waarbij ik ook die code kan invullen zodat nummerbehoud wordt aangevraagd ? 
Ik vind dit maar lastig op deze vreemde manier.Graag uw hulp. Alvast dank.
Vriendelijke groet M.S.

icon

Beste antwoord door Bas 2 January 2020, 11:26

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hoi M.Sm, 

Wat vervelend dat je problemen ondervindt met het afronden van je aanvraag nummerbehoud! :sweat_smile:

Ik durf niet te zeggen waarom je geen code kunt sms’en. Maar het is wel zo dat als je de code drie uur lang niet terugstuurt, dat je dan gebeld wordt om het telefonisch te bevestigen. 

Ook kun je op onze website de code uit de sms of het klantnummer van je huidige provider invullen. Je klantnummer staat als het goed is vermeld op je facturen van Vodafone!

Kun je me laten weten of het gelukt is? :blush:

Groetjes, 
Bas

Ik heb telefonisch contact gehad met jullie.Ik heb wel de site gekregen waarbij ik de code kon invullen. Het is afgewezen, nu blijkt dat ik een klantnummer nodig heb. Vodafone verstrekt deze niet omdat ik een prepaidnummer heb . Tot op heden niet gelukt maar uw collega zal er naar kijken en ik hoor later van hem. Ik hoop dat het alsnog voor elkaar komt. Bedankt voor het snelle reageren.Groet M.S.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi M.Sm, 

Goed om te horen dat iemand van onze afdeling Nummerbehoud ermee bezig is. Dan komt het sowieso goed! This is not our first rodeo :cowboy:

Kan ik je in de tussentijd nog ergens anders mee helpen? 

Groetjes, 
Bas

hoi Bas ik heb verder geen vragen verder. bedankt voor het reageren en dan wacht ik het af hoe verder verloopt. groet M.S

Reputatie 6
Badge +6

Hoi M.Sm, 

Komt helemaal goed! :sunglasses:

Als je voor nu geen andere vragen hebt, dan wens ik je nog een fijne dag toe! En een gelukkig nieuwjaar :nerd:

Groetjes,
Bas

Reageer