Skip to main content
antwoord

dubbele betaling

• October 10, 2025
  • 4 reacties
  • 38 Bekeken

Hi,

Ik heb net een nieuwe telefoon met abbo besteld, krijg hem maandag binnen. 

Maar moest gelijk een bedrag aftikken en nu staat er dat ik in november weer hetzelfde bedrag moet betalen. Ik zou graag willen weten waarom het 2x is? 

Met vriendelijke groet,

Imani Enos 

Beste antwoord door Tessanne

Hoi Imani, 

Bedankt voor je vraag! Het is heel begrijpelijk dat je graag even checkt of die dubbele factuur wel kloppend is. Je hoeft zoals JanD al zegt niet meer te betalen dan wat je telefoon en abonnement kosten natuurlijk. Het enige wat je kan zien als een ‘dubbele betaling’ zijn de abonnementskosten. Deze betaal je namelijk een maand vooruit en dat staat dan op je eerste factuur, dit lijkt in dat geval dubbel maar dat is het niet. 

Als je wil dat ik de betreffende factuur even samen met jou controleer, stuur mij dan gerust een privéberichtje

Groetjes,

Tessanne 

Bedankt ​@JanD & ​@Friesian!! 

4 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • October 10, 2025

Beste ​@Imani je hoeft slechts 1x te betalen, het vervolg is dat het ook op de eerstvolgende factuur komt te staan, maar dat hoef je uiteraard niet meer te betalen.

• auteur
  • Beginner
  • October 10, 2025

Oh gelukkig is schrok namelijk al maar dan kan ik het gewoon loslaten. Mocht het toch afgeschreven worden kan ik dan contact opnemen? 

Friesian
  • Forum Expert
  • October 10, 2025

Je bent Simyo klant dus je kunt sowieso contact opnemen met Simyo via bijvoorbeeld 1200 bellen.

Contact Simyo. 

https://www.simyo.nl/klantenservice

Tessanne
Moderator
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • antwoord
  • October 13, 2025

Hoi Imani, 

Bedankt voor je vraag! Het is heel begrijpelijk dat je graag even checkt of die dubbele factuur wel kloppend is. Je hoeft zoals JanD al zegt niet meer te betalen dan wat je telefoon en abonnement kosten natuurlijk. Het enige wat je kan zien als een ‘dubbele betaling’ zijn de abonnementskosten. Deze betaal je namelijk een maand vooruit en dat staat dan op je eerste factuur, dit lijkt in dat geval dubbel maar dat is het niet. 

Als je wil dat ik de betreffende factuur even samen met jou controleer, stuur mij dan gerust een privéberichtje

Groetjes,

Tessanne 

Bedankt ​@JanD & ​@Friesian!!