Skip to main content
Beantwoord

Blokkade sim

  • December 15, 2025
  • 1 reactie
  • 8 Bekeken

Mijn facturen staan op betaald. 

Factuur november staat klaar en wordt automatisch op 24 dec betaald.

Waarom is er nu (nog) een blokkade op mijn simkaart? 

Beste antwoord door Tessanne

Hoi ​@Jaukje,

 

Welkom op het Simyo Forum! 

 

Goed dat je even contact opneemt! Zo te zien is alles weer netjes bij zoals je omschrijft dus ik heb je account laten deblokkeren. Excuses voor het ongemak! 

 

Zorg dat je even je telefoon opnieuw opstart, daarna zou alles weer moeten werken. Zo niet laat het gerust even weten! 

 

Groetjes,

Tessanne 

 

1 reactie

Tessanne
Moderator
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • antwoord
  • December 15, 2025

Hoi ​@Jaukje,

 

Welkom op het Simyo Forum! 

 

Goed dat je even contact opneemt! Zo te zien is alles weer netjes bij zoals je omschrijft dus ik heb je account laten deblokkeren. Excuses voor het ongemak! 

 

Zorg dat je even je telefoon opnieuw opstart, daarna zou alles weer moeten werken. Zo niet laat het gerust even weten! 

 

Groetjes,

Tessanne