.

Beantwoord

Hoe kan ik een sms-dienst stopzetten?

  • 26 December 2016
  • 4 reacties
  • 242 Bekeken

Badge
hallo
ik heb een vraag over het stopzetten van sms 7711 ik heb Payinfo via de button blokkeren voor alle betaalde diensten geblokkeerd
maar zag dat ik in januari al een betaling van hun kreeg
Is dit niet te stoppen bij jullie of moet ik meer ondernemen
alvast bedankt
Arno
icon

Beste antwoord door Sean 27 December 2016, 18:47

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi Arno54.

Dat is een goede vraag! Bij Simyo is je simkaart standaard geblokkeerd voor het ontvangen van betaalde sms-diensten. Je kunt wel sms'en naar een dienst, maar je zult geen antwoord krijgen.

Als je een lopende dienst wilt stoppen, dan ben je inderdaad bij Payinfo aan het juiste adres.

Wat bedoel je precies met een betaling in januari? Ik zie namelijk geen extra kosten tussen je verbruiksgegevens staan.

Groetjes,
Sean
Badge
Hoi Sean
als ik mijn kosten bekijkt van december zie ik dat er E 12.75 wordt betaald voor die sms 7711 en dit wordt dan in januari afgerekend.dit zie ik als ik inlog Mijn Simyo
alvast bedankt voor je reactie
Grt Arno54
Badge
Hoi Sean
Ik kreeg net een mail van jullie collega Marco(contactformulier) en die heeft me uitgelegd dat het bedrag van een service nummer was en dan klopt het wel ik had toen op 12-12-16 problemen met KPN, die ik toen belde, dus neem ik aan geen afrekening te krijgen van sms 7711 waar ik wel een sms berichtje van kreeg betalen of stoppen
in ieder geval bedank ik je en je collega
Grt Arno54
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Arno,

Ik ben blij dat alles helemaal duidelijk is 🙂 Laat je 't weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer