.

Beantwoord

Toch nog een vraag over 00447786205094 nummer. Wanneer verstuurt de iPhone het sms'je?

  • 21 April 2016
  • 1 reactie
  • 242 Bekeken

Ik heb de uitleg op de site gelezen. Ik heb inderdaad een iPhone al een behoorlijke tijd dus mijn FaceTime is allang geactiveerd zou ik denken. Ook verklaart de uitleg nog niet waarom ik meerdere sms'jes naar dit nummer stuur (één zou genoeg moeten zijn voor activering) en terwijl mijn simkaart niet uit mijn telefoon is geweest en dit ook midden in de nacht gebeurt als mijn telefoon uit staat.

Alvast bedankt voor je reactie, groetjes Susan
icon

Beste antwoord door Tiury 22 April 2016, 13:52

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Suusan, welkom op het Simyo forum 🙂.

Wat jammer dat je telefoon een aantal sms'jes blijft versturen naar Apple! Er zijn een aantal triggers waardoor dit sms'je wordt verstuurd.

Zo kan het bij het wijzigen van gegevens in je Apple ID, bij iOS updates, als de simkaart los in de telefoon zit (slecht contact maakt) en nog tal van redenen. Helaas weten we hier niet het fijne van, maar ik begrijp ook dat als er meerdere sms'jes worden verzonden, dat de registratie dan niet in één keer goed is gegaan.

Mocht je nog meer informatie willen, moet ik je toch echt verwijzen naar de kennis van Apple 🙂. Die weten hier een stuk meer over!

Groetjes, Tiury

Reageer