een nummer geen sms sturen, kan de persoon wel gewoon bellen. nummer idgecheckt staat goed in contacten. de melding is: mislukt?
Beste antwoord door Natascha
Bekijk originele reactieBeste antwoord door Natascha
Bekijk originele reactiehallo,
Ik heb net een nieuw simonly abonnement zonder nummerbehoud. Ik heb deze net geactiveerd. Ik kan geen sms berichten verzenden, ik ontvang ze niet. Ik kan niet gebeld worden en niet bellen. Wat moet ik doen?
het numme rvan de sms centrale klopt.
hallo,
Ik heb net een nieuw simonly abonnement zonder nummerbehoud. Ik heb deze net geactiveerd. Ik kan geen sms berichten verzenden, ik ontvang ze niet. Ik kan niet gebeld worden en niet bellen. Wat moet ik doen?
Beste Wbertus,
Wij hebben je bij deze een vervangende simkaart toegestuurd. Deze heb je met enkele dagen binnen.
Groetjes,
Arie
Beste Wbertus,
Wij hebben je bij deze een vervangende simkaart toegestuurd. Deze heb je met enkele dagen binnen.
Groetjes,
Arie
Alex, gaarne ontvang ik een nieuwe simkaart en accepteer 2 dagen geen aansluiting. Dank, WBertus
Hoi Wbertus,
Ik kan een vervangende simkaart voor je aanvragen. Je moet er dan wel rekening mee houden dat het bereik met je huidige simkaart direct wegvalt. Hierdoor kan je maximaal 2 werkdagen geen gebruik maken van een simkaart. Graag hoor ik wat ik voor je kan doen.
Groetjes,
Alex
Hoi Wbertus,
Ik kan een vervangende simkaart voor je aanvragen. Je moet er dan wel rekening mee houden dat het bereik met je huidige simkaart direct wegvalt. Hierdoor kan je maximaal 2 werkdagen geen gebruik maken van een simkaart. Graag hoor ik wat ik voor je kan doen.
Groetjes,
Alex
Ik heb sinds vanochtend een vergelijkbaar probleem.
Na enkele goed verstuurde smsjes zei de ontvanger dat ze mijn laatste sms meerdere malen achter elkaar kreeg. Toen ik keek bij verzonden, bleken mijn laatste 2 smsjes niet eens aangekomen. Die bleken in de outbox te blijven hangen. Na een reset van mijn gsm stopte het herhaaldelijk ontvangen bij de ontvanger (mijn sms bleek 8x verzonden te zijn en, zo zag ik net, ook 8x gecrediteerd), maar de andere problemen blijven.
Alle gegevens zijn goed, maar ik heb geen ander toestal om mijn SIM-kaart in te doen. Zou de technische dienst mijn aansluiting ook een reset kunnen geven?
Hoi Ruud2012,
Ik heb je aansluiting hersteld op het netwerk. Ik ben benieuwd of dit heeft geholpen. Kan je dit laten. Anders wil ik je toch vragen een ander toestel te proberen. Wellicht dat ze in een telefoonwinkel even een test kunnen doen.
Ik zal de informatie compleet maken. Het gaat om een Samsung Pocket S3500 met SIMYO sinds enkele maanden. Ik kom er nu achter dat SMS verzenden niet werkt, wel het ontvangen. Ik heb het forum geraadpleegd en centralenummer gecheckt: klopt. Ik zie geen mogelijkheid op de phone om SMNS berichtformat aan te passen; wel invoerstand GSM alfabet.
Advies van forumleden om dit probleem op te lossen is zeer welkom.
Welkom op het forum Wbertus,
Ook jouw aansluiting heb ik een reset gegeven. Indien dit niet werkt, wil ik je vragen om een kruistest (ander toestel) te proberen. Kan je aangeven wat je bevindingen zijn?
Groetjes,
Alex
Dag,
Het lukt niet om smsjes te versturen Samsung S3500; ze worden wel verzonden . Nummer smscentrale is correct +31653131313 en bus is nite vol.
Gaarne advies, dank.
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.