.

Beantwoord

Kan geen SMS ontvangen

  • 24 June 2014
  • 3 reacties
  • 2586 Bekeken

Badge
Hallo, sinds gisteren merk ik dat ik geen sms'jes meer kan ontvangen. Verzenden lukt wel. Mijn inbox zit niet vol, ik heb geen nummers geblokkeerd en ik heb ook mijn belbundel niet overschreden. Weten jullie wat er aan de hand kan zijn?
icon

Beste antwoord door Tiury 25 June 2014, 12:09

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Willy58,

Goed dat je even aan de bel trekt 🙂 Ik heb goed naar een antwoord moeten zoeken, maar er is iets vreemds met je Moto G. In de Moto G kun je geen berichtcentrale instellen, terwijl dit een veel voorkomend probleem is. Je telefoon hoort alle instellingen van je simkaart te kopiëren, maar dit werkt soms niet.

Ik denk dat het resetten van je simkaart het probleem oplost. Hiervoor moet je de telefoon voor 15 minuutjes uitzetten. In die 15 minuten reset ik alle instellingen op je simkaart.

Kun je ook meteen even je simkaart eruit te halen, je telefoon aanzetten zonder simkaart en vervolgens weer je telefoon afsluiten? Als je de telefoon hierna weer opstart met je simkaart erin, neemt hij meteen de juist instellingen over.

Ik verwacht dat dit werkt. Zou je me willen laten weten of dit ook zo is?
Badge
Beste Tiury, het heeft geholpen. Heel hartelijk bedankt voor de hulp!
Vriendelijke groet, Willy
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Willy58,

Top! Bedankt dat je laat weten dat je hiermee bent geholpen. Ik heb een soortgelijke telefoon, nu weet ik wat me te doen staan als ik ook niet kan SMS'en ;)

Je weet ons te vinden als er nog iets aan de hand is!

Reageer