.

Beantwoord

Hoe zijn berichten van smsgc mogelijk?

  • 1 February 2016
  • 1 reactie
  • 525 Bekeken

Reputatie 1
Badge
  • Startend Simyaan
  • 15 reacties
Ik regel alle abonnement en computer-zaken voor mijn vader. Nu meldde hij vandaag dat hij berichtjes krijgt van smsgc over een abonnement dat 12 euro per week zou kosten. Ik las hier op het forum over payinfo.nl dus ik kon al snel zien dat er niets afgeschreven is. Ik las echter ook dat dit soort vage abonnementen geblokkeerd zouden moeten zijn bij Sim only (al weet ik niet hoe je dat ziet). Nu is mijn vraag of het dan wel nog mogelijk is dat hij deze berichten krijgt.

Groeten,

Hans
icon

Beste antwoord door Tiury 2 February 2016, 13:22

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10
Hoi HHU,

In principe zijn alle simkaarten van Simyo die na 2010 zijn uitgegeven geblokkeerd voor sms-diensten. Als hij bericht heeft gekregen dat hij is aangemeld voor deze dienst, dan kan het zijn dat dit niet is geblokkeerd óf dat het een berichtje is waar geen kosten voor worden gerekend.

Gaat het om het nummer waar je mee bent ingelogd op het forum? Hier staat namelijk wel een actieve sms-dienst blokkade op. Gaat het over een ander nummer, ontvang ik die graag via een privébericht zodat ik het kan nakijken! Better safe than sorry zeg ik altijd 🙂.

Groetjes, Tiury

Reageer