.

Beantwoord

Wordt er een simkaart meegeleverd met mijn nieuwe telefoon?

  • 1 December 2014
  • 3 reacties
  • 341 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
hallo ,
ik heb gisteren via jullie site een nieuwe telefoon besteld ( de LG D320 Optimus L-70 Black) ,krijg je er dan meteen een nieuwe simkaart bij geleverd ?
zo nee, ik heb op dit moment een simkaart die in een i-phone 4 zit...deze is heel klein ,past deze dan in de LG ?
icon

Beste antwoord door RicoK 2 December 2014, 11:33

Bekijk originele reactie

3 reacties

Beiden micro sim, zowel apple 4 als LG die je bestelt hebt. Zie specificaties in telefoonshop.

Groet,
Friesian
Reputatie 7
ik heb gisteren via jullie site een nieuwe telefoon besteld ( de LG D320 Optimus L-70 Black) ,krijg je er dan meteen een nieuwe simkaart bij geleverd ?

Nee, wat dat betreft staat de Shop volkomen los van de Abonnementen. Als je een (andere) kaart nodig hebt, moet je deze apart aanvragen via je Mijn Simyo.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi rvk, welkom op ons forum!

Ik heb dit topic met je vraag in het subforum Simkaart gezet. Zo is het makkelijker te vinden voor andere forumgebruikers.

Er wordt, zoals RicoK aangeeft, geen nieuwe simkaart meegeleverd met jouw bestelde telefoon.
Mocht je er één nodig hebben, dan kun je die op Mijn Simyo, tabblad Mijn instellingen & simkaart bestellen.
Deze kost €5 en heb je binnen 2 werkdagen in huis.

Friesian was in zijn antwoord iets sneller dan wij het foutje in de telefoonshop ontdekt hadden.
In de LG D320 Optimus L70 - black gaat namelijk een mini-simkaart en geen micro-sim.

Als je dus straks een vervangende simkaart gaat bestellen moet je even kiezen voor 'standaard sim', dan krijg je het juiste maatje simkaart in huis.

Reageer