Werkt mijn (oude) simyo simkaart medio 2025 nog op 4G, uiteraard dán in een 4G-geschikt toestel, maar met het huidige sim-only Â100min bellen + 0Mb Internet] abonnement ?
Hoe oud is je Simyo-simkaart
Als je simkaart echt te oud zou zijn, zou je van Simyo bijtijds bericht hebben gekregen om deze gratis om te wisselen voor een recentere.
Â
De sim-kaart blijkt van simyo juni 2021 te zijn. Dat zal dus wel goed gaan.
Ik dacht dat ie veel ouder was, namelijk van juni 2015.
Ik had inderdaad gezien dat simyo deze maanden (mei-juni-juli 2024) bericht zou sturen als ie te oud was, maar ik gooi regelmatig alle sms-jes weg op mijn huidige dump-phone dus ik was er niet zeker van of ik dat bericht ontvangen had. Bedankt voor de antwoord-vraag.
Kan ik bij simyo gewoon een minimaal [Bellen + 0 internet] abonnement blijven gebruiken op 4G, uiteraard met een 4G geschikt toestel ?
Kan ik bij simyo gewoon een minimaal [Bellen + 0 internet] abonnement blijven gebruiken op 4G, uiteraard met een 4G geschikt toestel ?
Ik zou niet weten waarom dat niet zou kunnen!
Oké.
HoiÂ
Bedankt voor je bericht. Goeie vraag!
Je simkaart zou inderdaad nog moeten werken in 2025. Mocht je simkaart op één of andere reden niet meer werken dan kun je gerust contact met ons opnemen zodat wij een nieuwe simkaart kunnen aanvragen voor je. Indien je simkaart verouderd is dan zul je hier inderdaad bericht vanuit ons ontvangen hierover.Â
Bedankt voor de hulp!Â
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.