.

Vraag

We konden e -Sim niet downloaden en installeren

  • 31 August 2023
  • 6 reacties
  • 60 Bekeken

Badge

Goedendag,

Ik heb vanmiddag een E-Sim validatiecode gekregen, maar ik krijg het op geen manier voor elkaar om mijn  e -Sim niet downloaden en installeren. Fysieke simkaart eruit gehaald, opnieuw starten.. Helpt allemaal niet. Blijf de melding krijgen 'We konden e -Sim niet downloaden en installeren'.

Nadat ik de app uitlog/opnieuw installeer heb ik weer een nieuwe validatiecode nodig, die ik uiteraard niet kan ontvangen op mijn nummer. Waarom kan deze code niet gewoon altijd per mail gestuurd worden? het is toch logisch dat je hem niet per sms kunt ontvangen als je bezig bezig om je sim te installeren van dat nummer..

Ik ben nu al een dag onbereikbaar, dit is voor mij eigenlijk geen doen..

Sorry dat ik een beetje gefrustreerd ben..


6 reacties

Badge

Gaat om een Iphone 12 64 GB, mocht dat relevant zijn nog.

Hoi @groos13 

Lees de uitleg even op de onderstande pagina. Je kunt de code ook verkrijgen door een ideal betaling te doen van 1 cent. 

https://forum.simyo.nl/simkaart-en-esim-86/faq-hoe-activeer-ik-esim-46228#eSIM+Installeren+op+iPhone

Badge

Hoi @Ray,

Die mogelijkheid heb ik niet.. Ik heb prepaid, heb net 2 uur geleden wel mijn bankrekeningnummer gekoppeld. Maar ik heb niet de mogelijkheid (nog) om dat nu te selecteren bij het verkrijgen van de code..

Morgen zal er een moderator reageren. Die kan meer betekenen voor je

Badge

Is er een moderator beschikbaar nu ?

Reputatie 7
Badge +6

Hi @groos13,

Bedankt voor je bericht. Ik heb van mijn collega @Amy vernomen dat jullie al contact hebben gehad via privébericht en dat het al is opgelost. Mocht je nog vragen hebben dan horen wij het graag. Bedankt voor je hulp @Ray 😊.

Fijn weekend!

Groetjes,
Roeqajja

Reageer