.

Beantwoord

Wat kan ik doen nu mijn simkaart niet in mijn tijdelijke toestel past?

  • 19 June 2016
  • 3 reacties
  • 109 Bekeken

mijn telefoon is stuk en moet gerepareerd worden. dus moet ik tijdelijk aan een oude telefoon(die ik gelukkig nog heb), alleen mijn simkaart past daar niet in, hij is te klein. hoe kom ik aan een adapter?
icon

Beste antwoord door Jihane 20 June 2016, 13:56

Bekijk originele reactie

3 reacties

Beste Mar58.

Voorbeelden....mediam@rkt, kijksh@p, bij de H*ma een simkaart halen voor 1 eur...jouw sim in het juiste malletje drukken.
En.......een vervangende simkaart bestellen via mijn simyo kan voor 5 eur...

Dit gaat lukken hè?

Suuk 6
Reputatie 7
Badge +9
Vermoedelijk koop je zo'n adapter voor een paar euro bij de telefoonwinkel om de hoek, maar de ervaringen met dergelijke adapters zijn niet onverdeeld gunstig. In het ergste geval wordt je telefoon er door beschadigd. Wat ik zou doen is even een vervangende simkaart bestellen bij Simyo voor 5 euro, dan krijg je een 3-in-1 kaart waar je de grotere simkaart die je nu nodig hebt uit kunt drukken. De kleinere simkaart die je telefoon na reparatie nodig heeft kun je er daarna uitdrukken.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Mar58,

Oei, wat vervelend dat je telefoon kapot is gegaan! Goed dat je meteen op zoek gaat naar een tijdelijke oplossing! Je kunt gelukkig gemakkelijk een vervangende 3-in-1 simkaart bestellen via Mijn Simyo. Dit doe je door in te loggen en te gaan naar Instellingen > Simkaart > Vervangende simkaart bestellen. Dit kost € 5,- en hij wordt zo snel mogelijk verstuurd dan. Dit kan ongeveer twee werkdagen duren, en dan kun je weer genieten van je Simyo aansluiting 🙂

Zodra je normale telefoon weer terug is, kun je het formaat dat je nodig hebt eruit klikken. En voilà, je kunt met hetzelfde simkaartje aan de slag.

Laat je me weten wat je besluit te doen?

@ Friesian en Scotsman: Jullie zijn toppers! Bedankt voor de reacties. :)

Groetjes,
Jihane

Reageer