Skip to main content
Beantwoord

Wanneer ontvang ik mijn simkaart?

• January 19, 2026
  • 4 reacties
  • 28 Bekeken

Toen ik mij vorige week aanmeldde voor een abonnement bij Simyo stond er uitdrukkelijk bij dat ik deze afgelopen zaterdag zou ontvangen. Mijn brievenbus bleef echter leeg.

Wat gaat er mis? Post-NL?

M.v.g. Haagse Rickey

Beste antwoord door Sedat

Hoi ​@Haagse Rickey,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je je simkaart nog niet hebt ontvangen.

De simkaart wordt meestal binnen 2 werkdagen bezorgd. Bij ons ontvang je geen track & trace-code wanneer alleen een simkaart wordt verzonden. De simkaart wordt als standaard brievenbuspakket zonder tracering verstuurd, dus ​@Summer2 je kunt deze inderdaad niet volgen in de PostNL-app.

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je telefoonnummer en persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan doen.

Groetjes,
Sedat

4 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Allround active
  • January 19, 2026

Hoi, kan je in de Postnl app zien of de post van Simyo al onderweg is? Bedrijven doen nog steeds alsof Postnl keurig binnen 1-2 dagen de post bezorgt, dat is allang niet meer zo. 

Vandaag wordt geen briefpost bezorgd, dat wordt dan dinsdag of woensdag.

Sedat
Moderator
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • antwoord
  • January 19, 2026

Hoi ​@Haagse Rickey,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je je simkaart nog niet hebt ontvangen.

De simkaart wordt meestal binnen 2 werkdagen bezorgd. Bij ons ontvang je geen track & trace-code wanneer alleen een simkaart wordt verzonden. De simkaart wordt als standaard brievenbuspakket zonder tracering verstuurd, dus ​@Summer2 je kunt deze inderdaad niet volgen in de PostNL-app.

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je telefoonnummer en persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan doen.

Groetjes,
Sedat

Forum|alt.badge.img+1
  • Allround active
  • January 19, 2026

@Sedat Ook briefpost kun je zien in de Postnl app! Er staat dan in de app of er post naar je onderweg is en dan kun je ook nog zien van wie die post afkomstig is.

Ik heb het helemaal niet over T&T gehad en ook niet over volgen.

Sedat
Moderator
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • January 19, 2026

Hoi ​@Summer2,

Dank je wel voor je reactie! Ik begrijp helemaal dat je in de PostNL-app ook kunt zien wanneer er brievenbuspost onderweg is en van wie deze afkomstig is.

In mijn bericht wilde ik vooral uitleggen hoe wij bij Simyo de verzending doen en wat klanten kunnen verwachten. Zo weten ze bijvoorbeeld dat er bij een simkaartlevering geen track & trace-code beschikbaar is en wat ze kunnen doen als ze deze nog niet ontvangen hebben.

Ik waardeer je bijdrage, maar het gaat hier meer om het informeren van de klant over het bezorgproces.

Groetjes,
Sedat