.

Beantwoord

Wanneer kan ik een nieuw bestelde simkaart thuis verwachten?

  • 23 September 2015
  • 2 reacties
  • 157 Bekeken

Ik heb vandaag een nieuwe samsung galaxy s 3 mini binnen gekregen die ik besteld had voor mijn verjaardag.
Nu heb ik daar een nieuwe simkaart voor besteld.
Hoelang duurt het voor deze binnen is?
Heb m hard nodig

groetjes Marieke
icon

Beste antwoord door MichD 23 September 2015, 17:08

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Beste marieke,

Welkom op het forum van Simyo, de plek waar je antwoord krijgt op je vragen.

Vanaf het moment dat je jouw nieuwe simkaart hebt besteld, duurt het tot 3 werkdagen voordat je nieuwe simkaart op de deurmat valt.
Voorbeeld : stel dat je gisteren (dinsdag) jouw nieuwe simkaart hebt besteld, dan zou je hem voor het weekend (vrijdag) nog moeten ontvangen, afhankelijk van wanneer de postbode van PostNL bij jouw langs komt.

Zodra je hem hebt ontvangen, moet je hem eerst nog activeren via jouw "mijn Simyo" account, voordat je hem daadwerkelijk kunt gebruiken.

Ik begrijp dat je hem nog het liefst vandaag binnen wilt hebben, maar er staan 3 werkdagen voor het bezorgen van je nieuwe simkaart.

Dus zou je nog even geduld moeten opbrengen.
Heb je hem op de vierde werkdag nog niet ontvangen, dan zou je contact kunnen opnemen met de klantenservice.

Hoop je hiermee geholpen te hebben, en wens alvast veel bel plezier met je nieuwe Samsung!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Marieke3035,

Welkom op het Simyo Forum.

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En wat een leuk cadeau heb je gekregen of aan jezelf gegeven 😉 Dat je jouw gloednieuwe telefoon graag zo snel mogelijk wilt gebruiken kan ik me goed voorstellen.

Het antwoord wat MichD heeft gegeven klopt helemaal. Ik heb hier qua inhoud helemaal niets aan toe te voegen. Ik heb stiekem wel even gekeken of de simkaart ondertussen verzonden is. Op 23 september is hij de deur uit gegaan. Met een beetje mazzel ligt hij vandaag op de mat. Anders in ieder geval morgen. Je kunt dan het weekend in met jouw nieuwe telefoon. Veel plezier ermee :)

@MichD, bedankt voor je duidelijke en volledige antwoord!

Groetjes,
Angela

Reageer