.

Beantwoord

Waarom wordt mijn simkaart niet herkent?

  • 17 January 2015
  • 15 reacties
  • 763 Bekeken

hoi,

ik heb vanmiddag mijn nieuwe nano simkaart gekregen. ik heb hem in mijn iphone 5c gedaan, maar de simkaart werd niet herkend. ik heb hem daarna nog in een andere iphone gedaan, maar hierin werd de simkaart ook niet herkend. wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Tiury 20 January 2015, 10:26

Bekijk originele reactie

15 reacties

Hoi Puck,

Welkom op het forum.

Heb je de sim kaart wel geactiveerd? 

Heb je de sim kaart wel geactiveerd? 

Controleer op Mijn Simyo mijn gegevens...Status simkaart, actief(?).

 Groet van,
Friesian.:)
Heb vanavond de nieuwe nanosim voor mijn vrouw geactiveerd en in Mijn Simyo staat ook het nummer van de simkaart en de nieuwe code.
In het nieuwe toestel wordt de simkaart geaccepteerd na inlog, maar de verbinding met het netwerk komt niet tot stand.
simkaart staat actief, maar doet het nog steeds niet.
toch bedankt voor het meedenken.
Heb inmiddels wel verbinding met het netwerk.
Bij mij dus nog steeds de melding 'geen simkaart'. Iemand nog ideeën?
Bij mij dus nog steeds de melding 'geen simkaart'. Iemand nog ideeën?

Probeer eens dit

Werkt dat niet wacht op de reactie van een moderator.

Groet,
Friesian
ik heb dit zelf al een paar keer geprobeerd maar het werkt bij mij helaas niet
Reputatie 6
Badge +10
Hoi puck911,

Wat vervelend dat je simkaart niet lijkt te werken. Je hebt hier al meerdere keren over gebeld gisteren met onze telefonische klantenservice en na veel tests hebben ze besloten om je een nieuwe simkaart op te sturen. Deze nieuwe simkaart valt met enkele werkdagen op de mat. Zou je ons willen laten weten of deze wél werkt? 🙂
Reputatie 6
Badge +10
Heb vanavond de nieuwe nanosim voor mijn vrouw geactiveerd en in Mijn Simyo staat ook het nummer van de simkaart en de nieuwe code.
In het nieuwe toestel wordt de simkaart geaccepteerd na inlog, maar de verbinding met het netwerk komt niet tot stand.
Heb inmiddels wel verbinding met het netwerk.

Hoi RuudTh,

Wat fijn om te lezen dat jouw simkaart het inmiddels wel weer doet! Wat heb je gedaan om te zorgen dat hij het ging doen?
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb vanmiddag mijn simkaart ontvangen, maar mijn Iphone 5c herkent de simkaart niet terwijl deze al wel op actief staat bij mijn gegevens. Ik de simkaart ook in andere telefoons geprobeerd en ook andere simkaarten (ook van simyo) in mijn telefoon. Mijn simkaart wordt niet herkend door de andere telefoons, maar mijn telefoon herkent hun simkaarten wel. Wat moet ik doen?
Reputatie 3
Badge +7
Hoi rhlogchies,

Welkom op het Simyo Forum:)

Wat vervelend dat de simkaart niet wordt gelezen. Ik ben direct even in je gegevens gaan kijken.
De simkaart staat inderdaad juist aangemeld op het netwerk.

Ik zie dat er inmiddels al een nieuwe simkaart is toegestuurd door een collega. :D
Kun je ons laten weten of je telefoon deze simkaart het wel doet?
Het is inmiddels opgelost, ik heb een nieuwe simkaart toegestuurd gekregen en deze doet het wel. Bedankt voor de reactie!
Ik heb hetzelfde probleem als hierboven nieuwe sim geactiveerd, staat ook als actief in mijn overzicht, kan echter geen verbinding maken met netwerk.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi rhlogchies,

Wat fijn dat het is opgelost! Dank voor je terugkoppeling.:D

Hoi Jordy3009,

Ik heb bij jou de simkaart even opnieuw aangemeld op het netwerk.
Welke telefoon heb je? En vraagt deze wel om de pincode?

Kun jij je simkaart ook eens in een andere telefoon testen?

Reageer