.

Beantwoord

Waarom wordt mijn pincode niet herkend?

  • 6 January 2017
  • 2 reacties
  • 245 Bekeken

Ik wil nu mij ontvangen prepaidkaart gaan gebruiken, ik heb een pincode van Simyo gekregen maar deze werkt niet??

Ik heb inmiddels 30 codes geprobeerd, maar krijg ook geen mogelijkheid om de PUK te gaan gebruiken, hij blokkeert dus ook niet na een foute pincode.

Heb inmiddels 2x contact proberen te leggen met de helpdesk maar na 1x 23 minuten en 2e keer 34 minuten was ik daar wel klaar mee.

Ook geprobeerd een terugbelverzoek in te dienen, ook geen suc6 helaas, en nu zit de helpdesk dicht...hoe los ik dit op?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Erik.
icon

Beste antwoord door Sean 9 January 2017, 12:31

Bekijk originele reactie

2 reacties

Betreft het hier een nieuwe aansluiting? Ik vraag dit i.v.m. mogelijk simlock.

De klantenservice is momenteel telefonisch onbereikbaar. Vanwege een storing. Zojuist vernomen.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Activate.

Welkom op het Simyo forum!

Wat vervelend dat je onze klantenservice vrijdag niet kon bereiken. Zo'n lange wachttijd is niet gebruikelijk, helaas hadden we afgelopen vrijdag te maken met een storing.

Je pincode wordt inderdaad per e-mail gestuurd. Je vindt de codes die bij jouw simkaart horen ook op Mijn Simyo >Instellingen >Simkaart. Als deze code niet wordt geaccepteerd en er wordt ook niet om een Pukcode gevraagd, dan verwacht ik dat de telefoon zelf ook om een toegangscode vraagt.

Ik zie dat er inmiddels verbruik heeft plaatsgevonden met jouw aansluiting. Betekent dit dat het is opgelost?

Groetjes,
Sean

@Raytje, bedankt voor je reactie!

Reageer