Skip to main content
antwoord

Waarom wordt eSIM niet geactiveerd?

  • November 12, 2024
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

Hi! 
 

Ik heb vandaag een e-sim kunnen downloaden als nieuwe klant. Helaas blijft de activatie op ‘activating’ staan en gaat daar niet meer vanaf. Ik heb de telefoon al een aantal keer opnieuw opgestart, maar helaas werkt dat ook niet.

 

Doe ik iets verkeerd? Ik ben momenteel in Duitsland, kan dat een probleem zijn?

Beste antwoord door Amy

Hoi @Latysha,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat het niet is gelukt om de installatie van de eSIM af te ronden! 

Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met onze klantenservice en dat het om een buitenlands toestel ging en dat er een fysieke simkaart naar je wordt opgestuurd. 

Hopelijk is het hiermee opgelost 😊.

Groetjes,
Amy

1 reactie

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • November 13, 2024

Hoi @Latysha,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat het niet is gelukt om de installatie van de eSIM af te ronden! 

Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met onze klantenservice en dat het om een buitenlands toestel ging en dat er een fysieke simkaart naar je wordt opgestuurd. 

Hopelijk is het hiermee opgelost 😊.

Groetjes,
Amy