Skip to main content
ik heb net een abonnement bij jullie afgesloten, maar kon niet inloggen. later bleek dat mijn toestel niet simlock vrij was. ik heb mijn toestel inmiddels simlock vrij gemaakt, maar ik kan nog steeds niet inloggen via mijn pincode en ook niet via mijn puk code

kunnen jullie mij verder op weg helpen hiermee?
mogelijk heb ik meer dan tien keer mijn puk code geprobeerd
Hoi Wallie66,

Wat gek dat je pin- en pukcode niet geaccepteerd werden.

Als je tien keer de verkeerde pukcode invoert, dan wordt je simkaart geblokkeerd. Ik kan deze dan niet meer deblokkeren 😞. In dat geval zou je een vervangende simkaart moeten aanvragen. Deze kost €5,-. Via Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart kun je de vervangende simkaart bestellen. Hier vind je ook je goede pin- en pukcode. Je kunt hier ook checken of het simkaartnummer overeen komt.

Welke melding geeft je simkaart nu in je telefoon?

Groetjes,

Estelle
Hoi Estelle, bedankt voor je antwoord. Het is mij inmiddels gelukt om in te loggen.
Dat is goed om te lezen Willie66! Fijn dat het gelukt is. Als je verder nog vragen hebt, dan hoor ik het graag.

Groetjes,

Angela

Bij mij is de pukcode gekraakt en niemand weet hier iets van?Emma Watson VIRUS. 

Hoi @Cornelis mol,

Bedankt voor je bericht. Wat bedoel je precies met dat jouw pukcode is gekraakt? Ben je jouw simkaart verloren? 

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Amy

Hoi @Cornelis mol,

Bedankt voor je bericht. Wat bedoel je precies met dat jouw pukcode is gekraakt? Ben je jouw simkaart verloren? 

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Amy

Amy, ik heb een pukcode en een simcode die heeft iemand veranderd  dus ik kan niets doen?

Ik had een simcode en een pukcode en die werken niet meer? 

De pukcode kan je niet wijzigen.

Hoi @Cornelis mol,

Wat @wimj12 (bedankt!!) klopt inderdaad. 

De pincode kan alleen aangepast worden als je dit zelf hebt gedaan via de instellingen van je telefoon. De juiste pin en pukcode kan je terugvinden in je Mijn Simyo account via Instellingen > Simkaart. 

Mocht het echt niet lukken dan kan ik eventueel een nieuwe simkaart naar je opsturen. Je krijgt dan een nieuwe pin en pukcode. Je kan mij hiervoor een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Ik zorg er dan voor dat er een nieuwe simkaart naar je wordt opgestuurd!

Groetjes,
Amy

Reageer