.

Beantwoord

Waarom worden mijn pin- en pukcode niet geaccepteerd?

  • 12 November 2015
  • 4 reacties
  • 134 Bekeken

ik heb net een abonnement bij jullie afgesloten, maar kon niet inloggen. later bleek dat mijn toestel niet simlock vrij was. ik heb mijn toestel inmiddels simlock vrij gemaakt, maar ik kan nog steeds niet inloggen via mijn pincode en ook niet via mijn puk code
kunnen jullie mij verder op weg helpen hiermee?
icon

Beste antwoord door Estelle 13 November 2015, 16:06

Bekijk originele reactie

4 reacties

mogelijk heb ik meer dan tien keer mijn puk code geprobeerd
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Wallie66,

Wat gek dat je pin- en pukcode niet geaccepteerd werden.

Als je tien keer de verkeerde pukcode invoert, dan wordt je simkaart geblokkeerd. Ik kan deze dan niet meer deblokkeren 😞. In dat geval zou je een vervangende simkaart moeten aanvragen. Deze kost €5,-. Via Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart kun je de vervangende simkaart bestellen. Hier vind je ook je goede pin- en pukcode. Je kunt hier ook checken of het simkaartnummer overeen komt.

Welke melding geeft je simkaart nu in je telefoon?

Groetjes,
Estelle
Hoi Estelle, bedankt voor je antwoord. Het is mij inmiddels gelukt om in te loggen.
Reputatie 7
Badge +10
Dat is goed om te lezen Willie66! Fijn dat het gelukt is. Als je verder nog vragen hebt, dan hoor ik het graag.

Groetjes,
Angela

Reageer