Skip to main content
antwoord

Waarom worden mijn pin- en pukcode niet geaccepteerd?

  • November 12, 2015
  • 10 reacties
  • 189 Bekeken

ik heb net een abonnement bij jullie afgesloten, maar kon niet inloggen. later bleek dat mijn toestel niet simlock vrij was. ik heb mijn toestel inmiddels simlock vrij gemaakt, maar ik kan nog steeds niet inloggen via mijn pincode en ook niet via mijn puk code
kunnen jullie mij verder op weg helpen hiermee?

Beste antwoord door Estelle

Hoi Wallie66,

Wat gek dat je pin- en pukcode niet geaccepteerd werden.

Als je tien keer de verkeerde pukcode invoert, dan wordt je simkaart geblokkeerd. Ik kan deze dan niet meer deblokkeren 😞. In dat geval zou je een vervangende simkaart moeten aanvragen. Deze kost €5,-. Via Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart kun je de vervangende simkaart bestellen. Hier vind je ook je goede pin- en pukcode. Je kunt hier ook checken of het simkaartnummer overeen komt.

Welke melding geeft je simkaart nu in je telefoon?

Groetjes,
Estelle
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

10 reacties

  • auteur
  • Beginner
  • November 12, 2015
mogelijk heb ik meer dan tien keer mijn puk code geprobeerd

Estelle
Forum|alt.badge.img+5
  • Oud-moderator
  • antwoord
  • November 13, 2015
Hoi Wallie66,

Wat gek dat je pin- en pukcode niet geaccepteerd werden.

Als je tien keer de verkeerde pukcode invoert, dan wordt je simkaart geblokkeerd. Ik kan deze dan niet meer deblokkeren 😞. In dat geval zou je een vervangende simkaart moeten aanvragen. Deze kost €5,-. Via Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart kun je de vervangende simkaart bestellen. Hier vind je ook je goede pin- en pukcode. Je kunt hier ook checken of het simkaartnummer overeen komt.

Welke melding geeft je simkaart nu in je telefoon?

Groetjes,
Estelle

  • auteur
  • Beginner
  • November 17, 2015
Hoi Estelle, bedankt voor je antwoord. Het is mij inmiddels gelukt om in te loggen.

Angela
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud Community Manager
  • November 18, 2015
Dat is goed om te lezen Willie66! Fijn dat het gelukt is. Als je verder nog vragen hebt, dan hoor ik het graag.

Groetjes,
Angela

  • Beginner
  • November 2, 2024

Bij mij is de pukcode gekraakt en niemand weet hier iets van?Emma Watson VIRUS. 


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • November 4, 2024

Hoi @Cornelis mol,

Bedankt voor je bericht. Wat bedoel je precies met dat jouw pukcode is gekraakt? Ben je jouw simkaart verloren? 

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Amy


  • Beginner
  • November 4, 2024

Hoi @Cornelis mol,

Bedankt voor je bericht. Wat bedoel je precies met dat jouw pukcode is gekraakt? Ben je jouw simkaart verloren? 

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Amy

Amy, ik heb een pukcode en een simcode die heeft iemand veranderd  dus ik kan niets doen?


  • Beginner
  • November 4, 2024

Ik had een simcode en een pukcode en die werken niet meer? 


Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • November 4, 2024

De pukcode kan je niet wijzigen.


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • November 5, 2024

Hoi @Cornelis mol,

Wat @wimj12 (bedankt!!) klopt inderdaad. 

De pincode kan alleen aangepast worden als je dit zelf hebt gedaan via de instellingen van je telefoon. De juiste pin en pukcode kan je terugvinden in je Mijn Simyo account via Instellingen > Simkaart. 

Mocht het echt niet lukken dan kan ik eventueel een nieuwe simkaart naar je opsturen. Je krijgt dan een nieuwe pin en pukcode. Je kan mij hiervoor een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Ik zorg er dan voor dat er een nieuwe simkaart naar je wordt opgestuurd!

Groetjes,
Amy