Goedemiddag,
Sinds Sinterklaas probeer ik de 4G smart watch van mijn dochter aan de praat te krijgen met jullie pre-paid sim-kaart, helaas is dit tot op heden nog niet gelukt. In het verleden al 2x eerder een Simyo sim kaart gebruikt voor deze toepassing en dat werkte eigenlijk zonder problemen, echter krijg ik na het plaatsen van deze simkaart de melding in de app Setracker2 "device not networking”. Bellen naar het horloge lukt wel, en bellen met het horloge ook als ik mijn nummer intoets, maar het verzenden van (sos) nummers of andere informatie d.m.v. de Setracker2 app lukt niet.
Ik heb gisterenavond op verschillende manieren geprobeerd de APN instellingen van het horloge aan te passen door iedere keer mijn eigen sim in het horloge te plaatsen en vervolgens met jullie sim vanaf mijn telefoon SMS'jes met de onderstaande codes naar het horloge te versturen:
pw,123456,ts#
reactie horloge was:
ver:C36A_GM_OVERSEA_280_04R6_V1.0_2024.01.23_15.24.17;
ID:8505646552;
imei:860385056465523;
ip_url:52.28.132.157; port:8001;
profile:1;
upload:60000S;
bat level:29;
language:16;
zone:0.00;
NET:OK(100);
pw,123456,ntpservers,121.43.19.219,8089#
Op onderstaande sms'jes kreeg ik ieder keer een sms terug van het horloge, maar vervolgens kon ik alsnog niet mijn telefoonnummer naar het horloge sturen vanuit de Setracker2 app.
pw,123456,apn,internet, kpn,gprs#
pw,123456,apn,portalmmm.nl,KPN,gprs,20408#
pw,123456,apn,portalmmm.nl,,,20408#
pw,123456,apn,internet,,,20408#
Eigenlijk ben ik een beetje ten einde raad en sta ik op het punt om mijn €10,- beltegoed verlies te pakken en een simkaart van een concurrent aan te schaffen, maar graag zou ik toch nog een ultieme poging willen wagen.
Met vriendelijke groet,
Richard
Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid