.

Beantwoord

Waarom werkt mijn simkaart niet in mijn Samsung?

  • 28 December 2015
  • 1 reactie
  • 148 Bekeken

Samsung S5 mini werkt niet goed samen met Simyo kaart. Ieder keer is het toestel niet bereikbaar. Na herstart werkt de kaart weer. Iedere dag een paarkeer herstarten wordt je wel simpel van. S5 is in orde , werkt perfect met andere kaarten. Oplossing?
icon

Beste antwoord door Angelica 29 December 2015, 10:30

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +5
Hoi Jani,

Welkom op het Simyo forum :)

Je telefoon een paar keer per dag opstarten lijkt mij inderdaad niet iets waar je je mee bezig wil houden :? In een Samsung kunnen simkaarten die iets dikker zijn. Om deze rede kan het zijn dat jouw telefoon de Simyo simkaart niet altijd 'pakt'. Wat ik voor je kan doen is een nieuwe, dikkere simkaart toesturen. Er zijn drie verschillende formaten simkaarten; de normale, de micro en de nano. Als ik weet welke je nodig hebt, kan ik je telefoonnummer koppelen aan de dikkere simkaart en je deze toesturen.

Laat je weten welke simkaart je nodig hebt?

Groetjes,
Angelica

Reageer