.

Beantwoord

Waarom werkt mijn simkaart niet in mijn Medion Lifetab tablet?

  • 28 April 2021
  • 3 reacties
  • 245 Bekeken

Mijn bestelde prepaid Simkaart van Simyowerkt niet in mijn tablet een Medion liffetab

Ik wil alleen maar sms kunnen verzenden naar een andere telefoon.

Ik heb ook lebara geprobeerd maar die werkt wel.

zie ook netwerk simyo op mij tablet maar kan geen sms versturen .

wat kan er fout zijn.

icon

Beste antwoord door Bas 29 April 2021, 13:52

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Jan, 

Welkom op ons forum!

Wat vervelend dat onze simkaart het niet doet in je tablet 🙁

In principe zijn onze simkaarten bedoeld voor gebruik in telefoons en kunnen we in dit soort gevallen maar beperkte technische ondersteuning bieden. Maar we gaan ons best doen!

Heb je het nummer van de berichtencentrale al gecontroleerd op je tablet? Het zou kunnen dat dat op dit moment niet goed staat ingesteld. Het telefoonnummer dat hier zou moeten staan is +31653131313. Wat zie jij precies? 

En welke Medion Lifetab heb je precies? Er zijn namelijk nogal wat verschillende modellen 😄

Hoor het graag van je!

Groetjes,
Bas

Hallo Bas

Het probleem is opgelost na met jullie gechat te hebben en 3 verschillende personen mij geantwoord hebben is er na alle instellingen etc. gecontroleerd te hebben wat niets opleverde.

maar er is reset of iets in jullie systemen gedaan waardoor het nu wel werkt.

In ieder geval bedankt voor diegene die het oplost heeft.

gr. JH

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Jan, 

Fijn dat het alweer is opgelost! En bedankt voor je terugkoppeling 😊

Mocht je in de toekomst nog ergens tegenaan lopen, schroom dan niet om weer een berichtje achter te laten hier!

Groetjes,
Bas

Reageer