.

Beantwoord

Waarom werkt mijn SIM niet?

  • 13 December 2014
  • 2 reacties
  • 236 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Goedemorgen! My telefoon geeft aan 'geen service'. Hoe kan een SIM kaart zomaar niet meer werken? Alle rekeningen zijn betaald, ik heb nog belminuten over (dus geen absurt gebruik) en er is niets met de telefoon (internet via WiFi doet het nog).
Hoe dit zsm op te lossen?
Ik hoor het graag, dank en groet,
Petra
icon

Beste antwoord door Ali 15 December 2014, 11:53

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Goedemorgen Petra,

Van welk type telefoon maak je gebruik en heb je al geprobeerd je telefoon even helemaal uit te zetten en na een aantal minuten weer aan te zetten?
Graag hoor ik of dit heeft geholpen. Anders is misschien een reset nodig door een Simyo medewerker.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Petra,


Goed dat je hier je vraag stelt.

Vreemd dat je geen gebruik meer kan maken van je simkaart. Het kan zijn dat je tijdelijk geen bereik had op je locatie.

Ik heb je aansluiting nagekeken, alles staat goed ingesteld. Je zou dus zonder problemen gebruik ervan kunnen maken.

Heb je de tip van Martijn® opgevolgd? Werkt het toestel weer na het uit en aanzetten?

Indien het probleem zich nog steeds voordoet, verzoeken wij je een testje uit te voeren. Hierbij plaatst je de simkaart in een ander (simlockvrij) toestel en een andere simkaart in je eigen toestel. Hiermee kan je nagaan of het probleem aan de simkaart of het toestel ligt. Ik heb voor de zekerheid een reset uitgevoerd voor je simkaart.


Ik zie dat je zaterdag een nieuwe simkaart hebt aangevraagd, vandaag is hij verstuurd.

Kan je ons laten weten op dit het verholpen heeft?


@Martijn®, bedankt voor het meedenken 🙂

Reageer