.

Beantwoord

Waarom werkt mijn puk code niet?

  • 14 March 2017
  • 5 reacties
  • 246 Bekeken

Badge
De pukcode die is weergegeven in mijn account werkt niet. Mijn toestel geeft aan dat de simkaart is uitgeschakeld en dat ik de pukcode moet invoeren. De code die op mijn account staat weergegeven werkt niet als ik deze invoer...

Wat nu?
icon

Beste antwoord door Caspar 15 March 2017, 12:21

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Kippie,

Wat vervelend dat de puk code niet werkt.

Probeer je simkaart eens in een ander toestel en probeer daar de puk code in te voeren. Heb je de puk code van je Mijn Simyo pagina af?

Ik hoor graag van je.

Groetjes,
Caspar
Badge
Hoi, heb idd de puk van mijn Simyo af. Ik ga het morgen proberen (zit nu in Azië het is hier al laat). Ik laat het weten. Tnx
Badge +7
Hoi Kippie,

Zit je in Azië? Wat heerlijk zeg!

Ik ben erg benieuwd wat er gebeurt als je de pukcode invoert als de simkaart in een andere telefoon zit. Als dit ook niet werkt, wil je dan het simkaart nummer van je simkaart sturen in een privébericht? Dit is de 8-cijferige code die op je simkaart staat.

Hou je ons op de hoogte?

Groetjes,
Samantha
Badge
Hoi,

Helaas kan ik niemand vinden met een micro simkaart. Dus in ander toestel is lastig. Ik zal het nummer in een privĂ© bericht sturen als ik weet hoe dat moet 🙂.
Badge +7
Hoi Kippie,

Oei, dat wordt dan inderdaad lastig! Ik heb je privébericht ontvangen en je zojuist een nieuw berichtje gestuurd. Heb je deze gezien?

Groetjes,
Samantha

Reageer