.

Beantwoord

Waarom werkt mijn Prepaid eSIM niet?

  • 8 March 2024
  • 1 reactie
  • 7 Bekeken

Hi Simyo,

Ik heb een pre paid abonnement gekozen omdat ik een jaar in Nieuw Zeeland verblijf. 

 

Nu lijk ik echter geen bereik te hebben met de e sim. In de app staat alles op actief en ook roaming staat aan.

 

Toch kan ik geen SMS ontvangen en verzenden. Dit is af en toe knap lastig. 

 

Graag hulp!


Admin: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Amy 8 March 2024, 11:11

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Wuppie91,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je geen bereik hebt met de eSIM! Heb je de eSIM wel al gedownload via de Mijn Simyo app? Dit kan je doen via Instellingen > Simkaart > Overstappen naar eSIM. 

Mocht je de validatiecode voor de eSIM niet kunnen ontvangen dan kan je mij een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Dan stuur ik de code naar je op 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer