Ik heb een validatie code ontvangen voor mijn eSIM vanwege een nieuwe telefoon. Alleen de code werkt niet op mijn nieuwe telefoon, ook niet na het advies van een mederwerker om de simyo app te verwijderen en opnieuw te installeren.
Vraag; fysieke simkaart aanvragen en die daarna naar eSIM te activeren?
Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.
Bladzijde 1 / 1
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat de validatiecode niet werkt! Welke melding krijg je te zien als je de code wilt invoeren?
Heb je toevallig geprobeerd of de code wel werkt als je inlogt via de Mijn Simyo app op een andere telefoon?
Mocht het lukken om een nieuwe code aan te vragen dan kan je mij een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Ik stuur de code dan naar je op.
Groetjes,
Amy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.