Skip to main content
Vanmorgen telefoon opnieuw opgestart. Na twee keer foute pincode simkaart in mijn.simyo de pincode opgezocht en deze ingevoerd. Alsnog geblokkeerd! Vervolgens geprobeerd de blokkering op te heffen met de pukcode maar daar reageert mijn telefoon ook niet op....

In het forum gelezen dat je je simkaart in een andere telefoon moet stoppen maar mijnnoude telefoon heeft nog een grote simkaart nodig ipv micro sim.

Watnu?
Binnen 24 uur een reactie is niet gelukt Simyo, beetje jammer.

Gelukkig heb ik het probleem toch opgelost gekregen. Na het invoeren van de pukcode moest ik binnen 2 seconde een nieuwe pincode voor mijn simkaart invoeren en deze ook net zo snel nog een keer bevestigen, voordat het scherm weer op zwart ging.... Hopelijk kunnen andere klanten hiermee ook weer verder want een hele dag zonder telefoon is heel lastig, weet ik nu uit ervaring.
Hoi Mamarit,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat je telefoon zowel de pin- en pukcode niet accepteert! Is dit de eerste keer dat je dit probleem ervaart? Ik zie namelijk dat je al sinds februari bij Simyo bent. Heeft het al die tijd gewoon gewerkt, tot nu? En welk toestel heb je momenteel?



Je pin- en pukcodes vind je als je inlogt op Mijn Simyo en gaat naar Instellingen > Simkaart. Waren dit de codes die jij gebruikte?



Zoals je zelf ook al zei wordt het altijd aangeraden om je simkaart in een andere telefoon te proberen (en andersom). Hierdoor kun je peilen waar het probleem precies is. Als je geen andere telefoon hebt die jouw simkaart ondersteunt, raad ik je aan om een vriend(in), collega, familielid, buurvrouw (of buurman) of iemand anders te vragen of diegene een toestel heeft die jouw simkaartype wél ondersteunt.



Ik stel een heleboel vragen, maar dat is slechts om erachter te komen waar het probleem zich bevindt. Als we dat weten, kunnen we samen gerichter tot een oplossing komen. Hou je me dus even op de hoogte?



Groetjes,

Jihane

Reageer