.

Beantwoord

Waarom past mijn micro simkaart niet in mijn wiko view telefoon?

  • 12 May 2018
  • 4 reacties
  • 401 Bekeken

Beste iedereen,

ik heb een tijdje geleden een nieuwe telefoon gekocht. Voor mijn oude telefoon had ik een micro sim kaart nodig. Maar nu past mijn simkaart niet in mijn wiko view, ik heb gekeken en in de specificaties staat dat er een micro simkaart nodig is. Ik heb hem in de juiste gleuf gestoken, en heb ook een simkaart adapter gekocht, maar niks wil helpen. Hij geeft nog steeds niet aan dat er een simkaart in zit. Wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Soesha 13 May 2018, 21:32

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Soesha,

Jammer genoeg werken veel Wiko toestellen niet goed met de Simyo simkaarten.

Er is naar mij bekend geen oplossing voor.
oke even een update..

Ik ben vandaag naar de mediamarkt gegaan, waar ik mijn telefoon heb gekocht, en zij hadden een oplossing!! Ze zeiden dat je je telefoon uit moet doen ( bij mij haalde ze gewoon de batterij er uit ) en dan je simkaart er in moet doen. Ze zeiden dat het bij HUAWEI zo werkt, en het werkte bij mij ook!
Reputatie 7
Badge +9
Bedankt voor deze melding. Ik hoop dat het ook voor andere types van Wiko zo werkt.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Soesha,

Welkom op het Simyo Forum! Wat onhandig dat de simkaart in eerste instantie niet paste in je nieuwe telefoon. :(

Gelukkig zie ik dat je inmiddels zelf achter de oplossing bent gekomen, wat fijn! Hartelijk dank voor het delen van de update, zou weten we hier ook wat helpt. Mocht je nog ergens tegenaan lopen, laat je het dan weten?

@ Franswon, bedankt voor je reacties!

Groetjes,
Els

Reageer