.

Beantwoord

Waarom maakt mijn simkaart verbinding met het netwerk?

  • 2 September 2016
  • 7 reacties
  • 489 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik krijg al een week geen verbinding met het netwerk. Ik kan alleen noodnummer bellen. Heb al diverse keren geprobeerd de sim kaart erin en uit te doen, en de kaart werkt ook niet in een andere telefoon. Als ik een andere simkaart in mijn toestel probeer, doet die het wel. Kunnen jullie mij helpen? Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Ilias 5 September 2016, 11:38

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey Wieger,

slim dat je die stappen al hebt doorlopen. het ligt dus niet aan je telefoon maar aan je sim kaart.
Waarschijnlijk zal een moderator een reset op de sim kaart uitvoeren of een nieuwe simkaart toesturen.

Groet Paul.
Reputatie 4
Badge +4
Tenzij je abonnement niet gestopt/afgesloten is moet er wat PaulH inderdaad al zegt iets aan de hand zijn met je simkaart.
Die kan 't ook gewoon begeven hebben, en zou je dus een nieuwe moeten ontvangen.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi wieger,

Welkom op 't Simyo Forum!

Vervelend dat je geen verbinding krijgt met het netwerk. Wel enorm goed dat je al de belangrijkste stappen hebt doorlopen.

Zoals PaulH en Ahmad_a hebben aangegeven heb ik een reset uitgevoerd op de instellingen van je simkaart. Dit houdt in je simkaart opnieuw wordt aangemeld op het netwerk en eventuele storingen tussen jouw simkaart en het netwerk weg worden gewerkt. Kun je jouw toestel voor tien minuten uitschakelen en het dan weer aanzetten?

ik ben benieuw naar het resultaat!

PaulH en Ahmed_a, enorm bedankt voor jullie hulp!

Groetjes,
Ilias
Badge
Hoi Ilias. Bedankt voor de hulp. Ik heb het net geprobeerd en krijg nog steeds geen verbinding.. Alleen noodoproep, maar ik zie kpn wel gewoon
Reputatie 5
Badge +9
Hoi wieger,

Wat vervelend dat je nog steeds 'alleen noodoproepen' krijgt. Ik heb je zojuist een vervangende simkaart opgestuurd. Ik denk namelijk dat er iets mis is met de simkaart. Je krijgt 'm binnen een paar dagen binnen! Laat je me weten of het heeft geholpen?

Groetjes,
Caspar
Badge
Ok ik zal het laten weten!
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Wieger,

Helemaal goed! Ik kijk uit naar de terugkoppeling!

Groetjes,
Ilias

Reageer