.

Beantwoord

Waarom lukt het niet om mijn eSIM te activeren?

  • 16 February 2024
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

  • Beginner
  • 0 reacties

Ik woon op Curaçao en ik heb een e-Sim abonnement afgesloten, voor als ik weer in Nederland ben. Nu lukt het me niet om de E-Sim te activeren. De app gedownload en deze geeft iedere keer weer dezelfde melding, dat we de stappen doorlopen om de kaart te installeren. 
vele malen opnieuw geprobeerd en de app zegt dat mijn kaart is geïnstalleerd, maar het lukt iedere keer niet. Alle opties geprobeerd, maar wat kan ik nu doen? Ik kan inloggen niet in mijn Simyo, deze geeft nl iedere keer weer dezelfde melding.


Groet WMD

 

Admin: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Amy 16 February 2024, 09:56

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @WMD,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat het niet lukt om de eSIM te installeren! Heb je de telefoon gekocht in het buitenland? Hierdoor kan het namelijk zo zijn dat het niet mogelijk is om onze eSIM te installeren omdat de software dit niet toestaat. 

Ook is het belangrijk dat er tijdens het installeren van de eSIM geen fysieke simkaart in de telefoon zit, dit kan de installatie verstoren. 

Lukt het wel om de validatiecode te ontvangen die je moet invullen om de eSIM te installeren? Zo niet, dan kan je mij een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Ik stuur de validatiecode dan naar je op! 

Groetjes,
Amy

Reageer