Skip to main content

.

Ik heb sinds een dag een nieuwe telefoon. Nu had ik al een esim op mijn oude telefoon, maar lukt het mij niet deze over te zetten op de nieuwe telefoon. Ik krijg elke keer weer een foutmelding. Wie kan mij verder helpen?? 

Hoi @Linda008,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat het niet lukt om de eSIM over te zetten op je nieuwe telefoon! 

Zit er tijdens het installeren van de eSIM nog een fysieke simkaart in het toestel? Let erop dat je deze eruit haalt voor het installeren, dit kan namelijk de installatie verstoren. Alle tips over het installeren van de eSIM kan je terugvinden via dit topic! Wellicht lukt het hiermee.

Welke foutmelding krijg je precies te zien? Je kan hier wellicht een screenshot van delen in dit topic, dan kijk ik even mee!

Groetjes,
Amy

Is me nog steeds niet gelukt, onderstaande foutmelding krijg ik:

Hoi @Linda008,

Bedankt voor je reactie. Ik heb zojuist de aanvraag van de eSIM voor je verwijderd. Je kan het nu opnieuw proberen! Je mag de app even afsluiten (omhoog wegvegen) en opnieuw openen. Vervolgens opnieuw downloaden via Instellingen > Simkaart > Overstappen naar eSIM.

Voor de validatiecode kan je mij een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Ik stuur de code dan naar je op! 

Groetjes,
Amy

@Amy ik heb exact hetzelfde probleem. Andere fysieke sim nu verwijderd, maar krijg hetzelfde te zien als hierboven.

Hi @Gerbencito,

Bedankt voor je bericht. Wat lastig!

Ik heb je aansluiting er even bij gepakt en ik zie dat het installeren van je eSIM inmiddels is gelukt en dat het bellen en internetten goed gaat. :)

Groetjes,
Roeqajja

Klopt helemaal 

Hi @Gerbencito,

Bedankt voor je reactie.

Dat is goed om te horen! Ik wens je een hele prettige dag verder. 😊

Groetjes,
Roeqajja

Ik heb op dit moment ook hetzelfde probleem. Alles al geprobeerd. 

Op oude toestel simyo app verwijderd en de eSim verwijderd. Er zitten geen simkaarten in omdat ik al gebruik maakte van eSim.

Op dit nieuwe toestel app van simyo opnieuw geïnstalleerd. 

Maar steeds kom je weer bij stap 3 terecht en kom je niet verder. 

Maakt ook niet uit of ik het schuifje op aan zet. 

Heb gisteren contact gehad via WhatsApp. 

Vanmorgen reageerde Mariam daarop. Maar na een aantal apjes hoor ik niks meer van haar. 

Dus misschien kan iemand mij hiermee helpen? 

Alvast bedankt, 

Elsy

Hi @Elsy,

Bedankt voor je bericht. Ojee, wat lastig dat het installeren van je eSIM niet lukt!

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan kijk ik hier samen naar met de technische dienst.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer