Skip to main content

.

Goedemiddag,

 

Ik wil mijn e-sim die ik zakelijk gebruik overzetten op mijn nieuwe telefoon. Dit lukt niet , wel eindelijk ingelogd op de simyo app op mijn nieuwe telefoon maar krijg mijn zakelijke e-sim niet bereikbaar.

Hierdoor is werken lastig en telefonisch kan ik jullie niet bereiken. Hoe kan ik dit oplossen?

 

Vr. gr Amy


Admin: Titel aangepast vanwege vindbaarheid.

Hoi @Amy1978,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat het niet lukt om de eSIM over te zetten!

Welke melding krijg je als je de eSIM probeert te downloaden via de Mijn Simyo app op het andere toestel en welk type toestel gebruik je? Let erop dat er geen fysieke simkaart in het toestel aanwezig is, dit kan namelijk de installatie van de eSIM verstoren! Ik verwijs je graag door naar dit topic. Hier vind je mogelijk de oplossing om alsnog de eSIM te kunnen downloaden. 

Mocht het met deze tips nog steeds niet lukken dan horen we het graag en helpen we je verder 😊.

Groetjes,
Amy


Het lijkt nu te werken, dank je wel!


@Amy1978 Graag gedaan! Fijn dat het is gelukt. Bedankt voor het laten weten 😊.