Skip to main content

.

Ik ben nieuw bij Simyo en heb een nieuwe Samsung Galaxy S23 waarop ik de eSIM wil installeren. De derde stap in de app (We zijn bezig de eSIM te downloaden en installeren op je telefoon) blijft echter hangen, ik ben na 20 minuten maar gestopt. Doe ik iets fout?

Admin: Titel aangepast vanwege vindbaarheid.

Hoi @MadMarky 

Zit er nog een plastic simkaart in het toestel? Indien ja, deze voor het downloaden verwijderen. De simkaart kan het proces verstoren.

 

https://forum.simyo.nl/simkaart-en-esim-86/faq-hoe-activeer-ik-esim-46228


Na het verwijderen van de fysieke simkaart werkte het inderdaad wel


Hoi @MadMarky,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt! Ik zie dat het inmiddels is opgelost door het verwijderen van de fysieke simkaart, fijn dat het nu werkt 😊!

Bedankt voor je hulp @Ray!

Groetjes,
Amy