.

Beantwoord

Waarom lukt activeren simkaart niet?

  • 14 December 2014
  • 4 reacties
  • 213 Bekeken

ik heb een nieuwe simkaart gekregen van symbo (oude telefoon was gestolen). Ik heb het simkaartnummer (8 cijfers) ingevoerd maar ik krijg de melding dat de cijfers niet kloppen. Ik heb dit nog eens gecheckt maar ik heb echt de juiste cijfers ingevoerd.

simkaartnummer is xxxxxxxx
mijn telefoonnummer is 06xxxxxxxx
icon

Beste antwoord door Ali 15 December 2014, 15:20

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Ik denk dat je even moet wachten tot morgen,
want in geval van een nieuwe simkaart t.g.v. diefstal,
wordt de simkaart door een moderator geactiveerd.
Reputatie 7
Beste, dit is een openbaar forum. Iedereen kan hierop en dus ook iedereen kan je telefoonnummer zien.... Niet zo heel erg handig. Advies: als je nog kunt bewerken haal dan heel gauw je nummer weg.
Beste, dit is een openbaar forum. Iedereen kan hierop en dus ook iedereen kan je telefoonnummer zien.... Niet zo heel erg handig. Advies: als je nog kunt bewerken haal dan heel gauw je nummer weg.

Dat kan alleen binnen een uur na plaatsen topic, daarna uitsluitend een moderator.
Een moderator heeft inzage in je gegevens dankzij je gebruikersnaam.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi mcdriedonks,


Welkom op het forum.

Ik heb je bericht aangepast omdat je simkaart- en telefoonnummer erin vermeld stonden. Het is niet de bedoeling om dit soort gegevens in het openbaar te plaatsen.

Het is vervelend om te horen dat de simkaart na het activeren niet meteen beschikbaar was.

Ik heb je aansluiting bekeken en zag dat het te maken had met een vertraging, sorry hiervoor. Je simkaart is gisteravond alsnog geactiveerd.

Klopt het dat je nu er gebruik van kan maken?


@koorelle, @RicoK en @Friesian, bedankt voor jullie reacties!

Reageer