.

Beantwoord

Waarom krijg ik de melding Ongeldige simkaart op de iPhone 4?

  • 8 February 2015
  • 4 reacties
  • 1160 Bekeken

Hallo,

Ik heb onlangs mijn nieuw simkaart ontvangen, maar deze geeft de foutmelding "ongeldige simkaart" als ik hem in de iphone 4 plaats. In een simpele, oude nokia functioneert de simkaart overigens prima. De iphone is hiervoor ook gebruikt met ander een simyo abonnement. met die simkaart gaat alles gewoon goed.
Nadat ik de iphone meerdere keren had gereboot, opnieuw opgestart en had aangesloten op itunes en dit allemaal niet hielp, kreeg ik een vervangende simkaart. Nu geeft de iphone weer exact dezelfde foutmelding. wat moet ik nu doen? 

Als dit probleem niet opgelost kan worden zou ik mijn abonnement graag willen annuleren. 

Groet,
Shewbo
icon

Beste antwoord door Ali 10 February 2015, 11:30

Bekijk originele reactie

4 reacties

Na een lange sprurtocht eindelijk het probleem gevonden. De Samsung Galaxy S4 heeft problemen met de Multisim wat simyo leverd.
Diverse providers getest. Dus beste Simyo dat word weer eens een nieuwe leveren maar dan 1 die geschikt is anders moeten wij een nieuwe provider kiezen.

En nee er zit geen simlock op
Andere provider nemen.de simcards van Simyo deugen voor geen meter.
Reputatie 7
Andere provider nemen.de simcards van Simyo deugen voor geen meter.

Fijne onderbouwing....... Kun je deze stelling onderbouwen?
Reputatie 3
Badge +7
Hoi shewbo,

Welkom op het forum en erg jammer om te horen dat je simkaart niet herkend is.

Dit kan te maken dat je een 3-in-1 simkaart van ons hebt ontvangen. Deze simkaarten kunnen in sommige toestellen iets te klein uitvallen.

Ik zie uit je gegevens dat je gisteren ook telefonisch contact hebt gehad. Mijn collega heeft een combi simkaart naar je opgestuurd. Met deze simkaart heb je alleen de keuze uit een standaard of een micro simkaart. De simkaart is gisteren verstuurd en je kan deze binnen 2 dagen verwachten.

Geef je even aan of de nieuwe simkaart werkt?

Na een lange sprurtocht eindelijk het probleem gevonden. De Samsung Galaxy S4 heeft problemen met de Multisim wat simyo leverd.
Diverse providers getest. Dus beste Simyo dat word weer eens een nieuwe leveren maar dan 1 die geschikt is anders moeten wij een nieuwe provider kiezen.

En nee er zit geen simlock op


Je had je vraag in een andere topic gesteld. Mijn collega Naomi had je een aantal tips gegeven om na te gaan of er toch een
simlock op je toestel zat.

Inmiddels heb jij ook telefonisch contact gehad met onze klantenservice. Het lijkt erop dat je formaat simkaart niet werkt in combinatie met je toestel. Ook jij ontvangt binnen enkele dagen een combi simkaart. Ik hoop dat hiermee het probleem verholpen is. We willen je uiteraard niet kwijt bij Simyo.

Op het forum streven wij om binnen één werk dag te reageren. Om het overzicht te bewaren, zou ik je willen vragen via 1 kanaal (via het forum of telefonisch) te communiceren.

Laat je ons weten of de nieuwe simkaart geholpen heeft?

Reageer