.

Beantwoord

Waarom kan ik nieuwe simkaart niet activeren ?

  • 29 June 2015
  • 5 reacties
  • 187 Bekeken

Beste Simyo,

Het lukt niet om de vervangende simkaart te activeren. Bij 'Mijn instellingen & Simkaart' ontbreekt de optie 'Vervangende simkaart activeren'. Het staat er gewoon echt niet bij! Kunnen jullie helpen? Het simkaartnr is 6xxxxxxx
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Ali 30 June 2015, 14:36

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Opper5,

Welkom op het forum. Goed dat je hier je vraag stelt.

Ik zie dat je de simkaart vorig jaar oktober hebt aangevraagd. De optie om de vervangende simkaart verdwijnt na een periode. Het is alsnog mogelijk om de simkaart te activeren. Dit gaat via onze IT afdeling.

Wil je aangeven of je de simkaart nu geactiveerd wilt hebben? Je mag hiervoor mij een privébericht sturen.
Hoi -Ali,

Bedankt voor je antwoord, fijn dat het alsnog mogelijk is om de simkaart te activeren! Ik zou de simkaart nu graag activeren ja.

Alvast bedankt!
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Opper5,

Ik heb het gisteren meteen doorgezet naar mijn collega's van IT. Ze hebben de simkaart voor je geactiveerd.
Lees net dat je me een privébericht hebt gestuurd om aan te geven dat alles werkt. Dat is fijn om te horen 🙂

We zien je graag weer terug op het forum als je weer met vragen zit 🙂
Ali,

Je Avatar is kapoet 😃
Reputatie 3
Badge +7
Niet alleen zijn avatar;) Nee geintje

Reageer