Skip to main content
Beantwoord

Waarom kan ik niet bellen met prepaidkaart?

• February 2, 2026
  • 1 reactie
  • 6 Bekeken

Nieuwe simkaart (versie 3) werkt niet goed in nieuwe Samsung a26.
Een oude simkaart (versie 2) werkt wel goed in nieuwe Samsung a26.
Nieuwe simkaart werkt wel goed in oude Huawei p30.

Wat ie niet doet is bellen en gebeld worden. geen beltoon, soms 'spreek voicemail in', ik kan 1233 niet bellen, wel krijgt ie notificaties dat iemand heeft gebeld.

Rara,

Nee ik wil niet de oude simkaart in de nieuwe mobiel laten, versie 2 kaartje, in 5G mobiel?
Ik wil dat de nieuwe kaart het ook goed doet in een nieuwe mobiel.

Verbruik staat nu op eu 7,30 van 7,50

Groet Gerard

Beste antwoord door Sedat

Hoi ​@GerardXZ3,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je geen optimaal gebruik kunt maken van je nieuwe simkaart. Ik kan me goed voorstellen dat dit vervelend is en dat je hier niet op zit te wachten.

Je nieuwe simkaart werkt niet goed in je nieuwe Samsung A26, terwijl een andere simkaart dat wel doet. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zo te zien heb je zelf al een aantal stappen doorlopen door de simkaart in een ander toestel te testen.

Ik wil graag intern overleggen en kijken wat er mogelijk is om ervoor te zorgen dat je nieuwe simkaart goed werkt in je nieuwe mobiel. Zou je mij hiervoor een privébericht willen sturen met je persoonlijke gegevens? Dan help ik je graag verder!

Groetjes,
Sedat

1 reactie

Sedat
Moderator
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • antwoord
  • February 2, 2026

Hoi ​@GerardXZ3,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je geen optimaal gebruik kunt maken van je nieuwe simkaart. Ik kan me goed voorstellen dat dit vervelend is en dat je hier niet op zit te wachten.

Je nieuwe simkaart werkt niet goed in je nieuwe Samsung A26, terwijl een andere simkaart dat wel doet. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zo te zien heb je zelf al een aantal stappen doorlopen door de simkaart in een ander toestel te testen.

Ik wil graag intern overleggen en kijken wat er mogelijk is om ervoor te zorgen dat je nieuwe simkaart goed werkt in je nieuwe mobiel. Zou je mij hiervoor een privébericht willen sturen met je persoonlijke gegevens? Dan help ik je graag verder!

Groetjes,
Sedat