.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn simkaart niet activeren?

  • 27 September 2016
  • 2 reacties
  • 110 Bekeken

Badge
ik heb net een nieuwe simkaart ontvangen maar bij ' instellingen - simkaart' kan ik de optie ' Activeer je nieuwe simkaart' niet kiezen. Mijn oude simkaart is nog steeds actief. Wanneer kan ik mijn nieuwe simkaart activeren?
icon

Beste antwoord door Ilias 28 September 2016, 12:46

Bekijk originele reactie

2 reacties

Hoi,

Raar dat je het niet ziet. Probeer het eens met onderstaande link. Verneem graag of het gelukt is.

https://www.simyo.nl/activeren
Reputatie 3
Badge +5
Hoi camnacol,

Wat apart dat je de simkaart niet kunt activeren. Nog aparter is dat de simkaart niet gekoppeld is aan je nummer. Kun je mij per privébericht het simkaartnummer doorsturen?

Weet je zeker dat het gaat om hetzelfde nummer als waarmee je nu bent ingelogd op het Forum?

Thanks voor je hulp, Raytje!

Graag hoor ik van je.

Groetjes,
Ilias

Reageer